וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ריאל מדריד זכתה בגביע סנטיאגו ברנבאו עם 3:5 על ריימס

הבלאנקוס שחזרו את גמר האלופות הראשון בניסוי הכלים האחרון של זינדין זידאן לקראת מחזור הפתיחה בליגה הספרדית. נאצ'ו, ראמוס, מוראטה, חאמס ודיאז כבשו. צפו בתקציר המשחק

AP

אחרי הזכייה בתואר הסופרקאפ האירופי מול סביליה, ריאל מדריד הוסיפה הלילה (בין שלישי לרביעי) גביע נוסף. 60 שנה אחרי גמר האלופות הראשון מול ריימס, הבלאנקוס שחזרו את המפגש מול הצרפתים וזכו בגביע על שמו של סנטיאגו ברנבאו עם 3:5 מרתק על הקבוצה מהליגה הצרפתית השנייה. עוד לפני שריקת הפתיחה השחקנים בצוותא עם כריסטיאנו רונאלדו, שלא נכלל בסגל למשחק, קיילור נבאס וקארים בנזמה הפצועים הציגו לראווה את גביע האלופות והסופרקאפ האירופי.

שחקני ריאל מדריד חוגגים. AP
עוד תואר לארון. שחקני ריאל מדריד/AP

הפתיחה הייתה שייכת לאורחת כאשר ניקולאס דה פרביליה הכניע את קיקו קאסיה אחרי שמונה דקות והפתיע את יושבי הברנבאו. נאצ'ו פרננדס, שעל פי כל הדיווחים עוד צפוי לעזוב את הסגל של זינדין זידאן, החזיר את הצבע ללחיים של פלורנטינו פרס עם תגובה מהירה אחרי שלוש דקות מבישול של טוני קרוס. הגרמני היה גם אחראי למהפך עם בישול שני, הפעם לקפטן, סרחיו ראמוס (40), בתוספת הזמן אלברו מוראטה קבע 1:3 עם נגיחה קליל הודות להרמה חדה של מרסלו. ריימס לא הורידה את הראש וארבע דקות בתוך המחצית השנייה המחליף, רמי אודין, צימק את התוצאה.

חאמס רודריגס, שקיבל את ההזדמנות בהרכב מזיזו, החזיר עם כדור ברשת. הצרפתים ניסו להדהים את אלופת אירופה ובדקה ה-73 גרג'הון קיי, מחליף נוסף, החזיר את הפער לשער בודד. זידאן, שהעניק דקות לכל שחקני הסגל, קיבל תמורה ממריאנו דיאז, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-80. 3:5 לריאל בניסוי הכלים האחרון של הבלאנקוס לקראת מחזור הפתיחה של הליגה הספרדית באנואטה אצל ריאל סוסיאדד ביום ראשון הקרוב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו במשחק המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully