וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אנחנו קרובים לשלב הבתים", ברחבי הרשת קוטלים את אגוארו

מאמן מנצ'סטר סיטי ניסה לשמור על דריכות אחרי ה-0:5 המרשים אצל סטיאווה בוקרשט בפלייאוף ליגת האלופות: "הגישה של השחקנים הייתה נהדרת, מגיעות להם המחמאות". סטרלינג זכה לשבחים, קון תחת מתקפה אחרי החמצות הפנדלים

עריכת ןידאו: בן אילן

בווידאו: לירוי סאנה - הרכש המבטיח של סיטי

במשחקו הראשון של פפ גווארדיולה על הקווים של ברצלונה כמאמן ראשי ב-2008 הוא פגש את ויסלה קרקוב בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. הופעת הבכורה הייתה מושלמת עם חגיגה בפולין והעפלה לשלב הבתים כאשר אותה עונה הסתיימה בעונה היסטורית. אתמול (שלישי) פפ שוב נאלץ לצלוח את שלב הפלייאוף, הפעם במשחקו השני כמאמן מנצ'סטר סיטי, ועם 0:5 מוחץ על סטיאווה בוקרשט סידר לעצמו כרטיס לשלב הבא. התכולים בוודאי יכולים לקוות כי עונת 2016/17 תסתיים באותה צורה כמו עונת הבכורה של פפ, אך ההצגה של השחקנים שלו הייתה מעוררת השראה במיוחד אחרי ההופעה הפושרת מול סנדרלנד במחזור הפתיחה של הליגה האנגלית.

"אנחנו קרובים מאוד לשלב הבתים", ניסה גווארדיולה לשמור על דריכות לקראת מפגש הגומלין בשבוע הבא והוסיף: "המטרה שלנו היא להעפיל וזה משמח שאנחנו קרובים. ההופעה הייתה טובה, הגישה של השחקנים נהדרת ואני שבע רצון. שיחקנו בצורה מעוררת השראה ומגיע לשחקנים את כל המחמאות. כל מאמן בעולם היה רוצה שאחוז ניצול המצבים היה כמו שלנו הערב".

המאמן שמר מחמאות מיוחדות לראחים סטרלינג: "הוא שיחק טוב, אבל חשוב לזכור שהוא עדיין צעיר מאוד ויש לו עוד זמן ארוך להתקדם. מוסר העבודה של ראחים נפלא, הוא מהיר בצורה יוצאת דופן ועבורי הוא שחקן מצוין. סיטי הייתה חכמה מאוד לשים עליו את היד כבר בקיץ שעבר".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
שומר על דריכות. פפ/רויטרס

סטרלינג היה מרוצה אחרי ההופעה ברומניה: "היינו מאוכזבים בפתיחה עם ההחמצות שלנו, אבל נותרנו מחוייבים עד לסיום המשחק והבקענו את השערים שמגיעים לנו. אסור לנו להוריד את הרגל מהגז לקראת הגומלין. התחלתי את העונה טוב וזה חשוב עבורי, אני רק רוצה לשחק כמה שיותר". קווין דה בראונה הוסיף: "שיחקנו טוב לטעמי ולבסוף קון סגר עבורנו את המשחק עם השערים. אסור להתלונן על ההחמצות שלו, כי הוא נתן לנו את המקדמה החשובה ביותר לקראת הגומלין".

במוקד העניינים ניצד סרחיו אגוארו שכבש שלושער, אך את מרבית תשומת הלב גרפו שתי החמצות הפנדל שלו עוד במחצית הראשונה. המאזן של החלוץ אינו מרשים כאשר מדובר בפנדל כאשר ארבעה מתוך חמשת הניסיונות שלו מהנקודה הלבנה באירופה הוחמצו. ברחבי הרשת התקשו לעכל את המפגן של קון מהנקודה הלבנה.

ולקינוח: הציוץ של אגוארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully