וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק סאבו נחת בישראל, סוכנו: "כולי תקווה שנגשר על הפערים"

17.8.2016 / 12:26

אחרי סחבת ארוכה, הקשר הסלובקי שאמור להצטרף לבית"ר ירושלים סוף סוף הגיע ארצה, אולם הוא דורש ליישב כמה מחלוקות לפני שיחתום רשמית. סוכנו עקץ את ג'ובאני רוסו: "הוא לא רלוונטי"

נועם מושקוביץ

אחרי סחבת ארוכה, הקשר הסלובקי אריק סאבו סוף סוף נחת הבוקר (רביעי) בישראל. למרות זאת, בין סאבו לבית"ר יש מספר מחלוקות שיש ליישב לפני חתימה. למעשה, השחקן לא מוכן להצטרף לבית"ר בתנאים עליהם חתם. לשחקן אין בעיה עם תנאיו בעונה הנוכחית, אך הוא לא מעוניין להישאר בישראל בשנים הבאות ורוצה לחזור לאירופה. דרישה זו מחייבת את שני הצדדים להגיע להבנות חדשות בנוגע לתנאי ההסכם.

סביב סאבו ניטשים מאבקי סוכנים. בין היתר היו מעורבים בעסקה שחקני העבר מרטין פשקו וג'ובאני רוסו, אך סוכנו של השחקן רומן וויטק עקץ את שחקני העבר עם נחיתתו, כשאמר: "אנחנו מייצגים את אריק סאבו ומלווים אותו מגיל צעיר. יש כל מיני שמות וסוכנים שמנסים להיות קשורים לשחקן אבל הם לא רלוונטיים. הנציג היחיד של הסוכנות סטארס אנד פרנדס בישראל הוא שחר גרינברג והוא היחיד שייצג את האינטרסים של השחקן ויבצע את המהלכים. כולי תקווה שנמצא פתרון למספר בעיות, נגמור עם הפערים ונסגור את העסקה. גם עם קאמיל ואצ'ק למכבי חיפה היו לנו קשיים ופתרנו אותם".

הערב (19:00, ספורט 1) בית"ר תפגוש את סנט אטיין כשעד כה הבטיחו את מקומם בטדי כ-20 אלף איש והצפי הוא ל-25 אלף צופים. המשקיף הדני, אגב, בדק אמש את תיק הציוד של רופא בית"ר והעיר על מספר דברים שוליים שבדרך כלל לא מתעסקים בהם. בבית"ר אמרו: "הוא מאוד קפדן, מקווים שהקהל לא יעשה טעויות כי הוא יציין בדוח כל דבר הכי קטן".

עוד בנושא:

רן בן שמעון: "סנט אטיין היא משהו אחר ממה שחווינו עד היום"
מרסל הייסטר בראיון מיוחד, מסביר מה הוביל אותי לבית"ר ירושלים

אריק סאבו. בית"ר ירושלים,
סוף לפרשה? סאבו/בית"ר ירושלים

גם אתמול המשיך רן בן שמעון לתרגל הרכב התקפי יותר עם עידן ורד בשלישיית הקישור ולידור כהן בצד שמאל. עדיין ייתכן כי ברגע האחרון קובי מויאל או דוד קלטינס ייכנסו להרכב במערך הגנתי יותר.

שחקני הקבוצה ראו קטעים ממשחקיה של סנט אטיין נגד א.א.ק אתונה בסיבוב הקודם ואמרו: "זה לא דומה למה שראינו עד היום. מדובר בקבוצה חזקה ומהירה ואסור לעשות טעויות נגדה. הפערים גדולים ונצטרך קודם כל לדעת לא לעשות טעויות. צריך לשחק חכם, אבל לנצל את הטירוף של טדי כדי לצמצם פערים".

אורי מגבו נותר מחוץ לסגל לקראת המשחק. שחקנים בקבוצה הביעו פליאה על כך, כיוון שמרסל הייסטר משדר שהוא עדיין סובל מעט מרגישות ואין אופציה בסגל למגן שמאלי אחר. אגב, בחוזהו של מגבו ישנו סעיף המאפשר לו לעזוב אם לא ישחק כמות מסויימת של משחקים עד לחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully