וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "סנט אטיין היא משהו אחר ממה שחווינו עד היום"

16.8.2016 / 18:50

מאמן בית"ר ירושלים החמיא ליריבה הצרפתית לקראת המשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית (ד', 19:00, ספורט1): "הם פייבוריטים, אבל השחקנים שלי מוכנים לאתגר". בית"ר תגיש הצעה לעומר אצילי אחרי המשחק, בן שמעון תרגל הרכב התקפי

פלייאוף, משחק ראשוןמחצית17/08/2016
בית"ר ירושלים
    2:1
      סנט אטיין
      נועם מושקוביץ

        בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק המסקרן מחר (רביעי, 19:00, ספורט 1 ו-HD) בטדי נגד סנט אטיין. באסיפת השחקנים אתמול הזהיר המאמן רן בן שמעון מהמהירות והמתפרצות של היריבה הצרפתית ולא פחות מכך, מהפיזיות של שחקניה. המאמן תרגל הרכב התקפי, הכולל את עידן ורד בשלישיית הקישור ואת לידור כהן בשמאל, אולם ההערכה היא כי בסופו של דבר קובי מויאל או דוד קלטינס, יפתחו לצד דן איינבינדר וקלאודמיר, בהרכב מעט הגנתי יותר.

        עוד בנושא:
        מרסל הייסטר בראיון מיוחד, מסביר מה הוביל אותי לבית"ר ירושלים
        סנט אטיין: גם אלכסנדר סודרלונד לא ישחק נגד בית"ר ירושלים

        שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. ברני ארדוב
        יישאר בקבוצה? אצילי/ברני ארדוב

        עומר אצילי צפוי לפתוח, במה שעשוי להיות משחק הפרידה שלו מטדי. יחד עם זאת, המסרים שמגיעים מכיוון השחקן הם כי אם הוא לא ייצא לחו"ל עד סוף החודש, העדיפות בישראל עבורו היא להישאר בבית"ר ירושלים. בקבוצה אומנם מתכננים פנייה לבית המשפט המחוזי, במטרה לבטל את פסק הבורר שקבע כי אצילי יעלה רק 750 אלף יורו, אולם במקביל, הם צפויים לשבת עם השחקן לאחר המשחק מול סנט אטיין.

        גורם במועדון אמר: "עומר רוצה להישאר כאן. כרגע יש משחק מאוד חשוב וגם הוא צריך שקט. אחרי סנט אטיין נראה איך נתקדם עם העניין. כל עוד עומר מעדיף בארץ את בית"ר ירושלים, יש סיכוי שדברים יסתדרו. כרגע צריך לשים הכל בצד ולהתרכז בסנט אטיין".

        מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון, מגן בית"ר ירושלים מרסל הייסטר. נועם מושקוביץ
        מכבדים את היריבה. בן שמעון והייסטר/נועם מושקוביץ

        עד עתה נמכרו למשחק כ-22 אלף כרטיסים ובמועדון מקווים כי האצטדיון יהיה מלא, בעוד לא מעט סקאוטים מרחבי היבשת ביקשו לשריין לעצמם כרטיסים למשחק. בקבוצה שבו וביקשו מהקהל להימנע מקריאות בעלות אופי גזעני וקיים חשש כי גם במשחק הקרוב יישב ביציע המזרחי נציג של אופ"א, שיעביר דו"ח לאחר המשחק.

        הקשר אריק סאבו אמור לנחות ביממה הקרובה בישראל. על אף האופטימיות בקבוצה, סאבו טרם החליט בצורה סופית כי הוא מעוניין לשחק בבית"ר ירושלים וייתכן כי הוא ידרוש לבצע שינויים בחוזה עמו, בעיקר בכל הנוגע לאופציה של הקבוצה עליו, מעבר לעונה הנוכחית. על פי ההסכם סאבו צפוי להרוויח כ-170 אלף יורו העונה.

        מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון, מגן בית"ר ירושלים מרסל הייסטר. נועם מושקוביץ
        מוכן לאתגר. בן שמעון/נועם מושקוביץ

        רן בן שמעון פתח את מסיבת העיתונאים: "יש לנו מחר משחק שהוא מחצית ראשונה בין שני משחקים, הוא חשוב לשני המועדונים. אין לי ספק שעומדת מולנו קבוצה מנוסה ואיכותית, עם הרבה יותר ניסיון מאיתנו. תוצאות נקבעות רק על המגרש, השחקנים שלי מוכנים לאתגר ועם התמיכה של הקהל יש לנו מה להציע. נשתדל לעשות את הטוב ביותר. אני חושב שאם נצטרך לחלק את סנט אטיין לחלקים זה יהיה לא נכון, כל חלקי הקבוצה ברמה גבוהה. הם מאוד מאומנים ואני נוטה פחות להתכונן לשחקנים, אלא לקבוצה".

        בן שמעון הוסיף: "ראיתי כי למרות ההפסד לבורדו מדובר בקבוצה איכותית, אין לי ספק שיהיה לנו קשה. סנט אטיין זה משהו אחר ממה שחווינו עד היום. הם משחקים ברמה גבוהה יותר, מי יעבור? נצטרך לחכות לסיום של שני המשחקים. אי אפשר לשים עלינו יותר לחץ ממה שאנחנו שמים על עצמנו, על הנייר הם פייבוריטים אבל אנחנו סומכים על הקהל והיכולות שלנו. אני מכיר הרבה מאמנים שלא מתייחסים ליריב. חשוב שנדע לצמצם פערים מבחינה טקטית. נצטרך למצוא את האיזון בין היגיון ושכל למוטיבציה גבוהה, טדי ישחק לטובתנו. הקפטן שלהם, לואיק פראן, הוא לא נקודת חולשה, צריך להתייחס ליריב אבל לא להגזים".

        מרסל הייסטר: "סנט אטיין היא פייבוריטית. הדבר החשוב ביותר הוא הכנה טובה, יש לנו כבוד גדול אליהם. אנחנו לא מפחדים מהם. אנחנו יודעים לשחק, הם יודעים לשחק ונראה מי ינצח".

        הרכב משוער: בוריס קליימן, עוז ראלי, דן מורי, חסוס רואדה, מרסל הייסטר, קלאודמיר, דן איינבינדר, עידן ורד, לידור כהן, עומר אצילי, איתי שכטר.

        מאמן סנט אטיין כריסטוף גאלטייה. נועם מושקוביץ
        "מפגש מול הקהל הכי טוב בישראל". כריסטוף גאלטייה במסיבת העיתונאים/נועם מושקוביץ

        סנט אטיין הגיעה לישראל עם 20 שחקנים, כשמהסגל נעדרים הפצועים שייח אמבנג, בנג'מין קורנייה, בריאן דאבו, יוהאן מולו ואלכסנדר סודרלונד שכבש בהפסד 3:2 לבורדו בשבת. במקום הנורבגי זומן לסגל דילן סן לואי בן ה-18. הקבוצה של כריסטוף גאלטייה נוטה לזלזל בשלבים האלה של הליגה האירופית ומסתמכת בעיקר על הביתיות. לפני שנתיים הפסידה לקראבוקספור הטורקית ותיקנה בגומלין עם ניצחון ביתי והכרעה בפנדלים, ובעונה שעברה גירדה 1:1 במולדובה מול מילסאמי וניצחה בגומלין בצרפת.

        המאמן כריסטוף גאלטייה אמר במסיבת העיתונאים: "בית"ר זו קבוצה שאף פעם לא מוותרת, היא מאוד מחויבת ומאורגנת ויש לה גם כמה שחקנים איכותיים בחלק הקדמי. אנחנו מצפים לקרב מר וקשה, אבל זה לא מפתיע כשמגיעים לפלייאוף. שתי הקבוצות יכולות לנצח מחר. אנחנו ננסה להימנע מלחזור על הטעויות שעשינו נגד בורדו. אנחנו יודעים שמחכה לנו אווירה חמה באצטדיון מלא, מול הקהל הכי טוב בישראל שתומך בקבוצה שלו עד הדקה האחרונה".

        הרכב משוער: סטפן רופייה, קווין תאופיל קתרין, לואיק פראן, פלורנטן פוגבה, פייר איב פולומה, אולה סלנס, ונסן פאז'ו, פבואן למואן, קווין מונה פאקה, אוסמה טנאן, רוברט בריץ'.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          4
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully