וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת האלופות: 0:5 למנצ'סטר סיטי, 1:1 מבטיח לרד בול זלצבורג

גווארדיולה יכול להתכונן לשלב הבתים אחרי החגיגה אצל סטיאווה. שלושער לאגוארו, שגם החמיץ שני פנדלים, נוליטו וסילבה הוסיפו. דאבור נותר על הספסל אצל האוסטרים, שהשיגו תוצאה נהדרת אצל דינמו זאגרב. 1:3 למנשנגלדבאך על יאנג בויז

חלוץ מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו חוגג עם החברים. רויטרס
לוהט. אגוארו/רויטרס

שלב הפלייאוף של ליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי) עם חמישה מפגשים כאשר מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה כבר הבטיחה לעצמה בצורה מעשית את המקום השלב הבא עם 0:5 מרשים על סטיאווה בוקרשט. רד בול זלצבורג ומונס דאבור, שנותר על הספסל במשך 90 הדקות, התקרבו לשלב הבתים עם שער חוץ אצל דינמו זאגרב. גם בורוסיה מנשנגלדבאך נמצאת כפסע מהעפלה עם 1:3 בשוויץ

seperator

סטיאווה בוקרשט - מנצ'סטר סיטי 5:0
אחרי הדרמה בהופעת הבכורה של פפ גווארדיולה מול סנדרלנד, התכולים כתשו ללא רחמים את הרומנים, שספגו הפסד ראשון בעונת 2016/17. לירוי סאנה הפצוע נעדר, יאיא טורה לא נכלל בסגל אבל דווקא סרחיו אגוארו, שכמובן פתח, היה אחראי על החמצת פנדל כבר אחרי שמונה דקות. דויד סילבה דאג להרגיע את האורחת עם הראשון בדקה ה-13. קון קיבל הזדמנות לתקן את הרושם מהנקודה הלבנה בדקה ה-27, אך נעצר אצל פלורין ניטה. ארבע דקות למחצית הנצרה השתחררה אצל אגוארו, שקבע 0:2 במחצית. נוליטו, בהופעתו השנייה, היה חתום על ההעפלה עם שער בדקה ה-49 ובישול לאגוארו, שהעלה את המאזן האישי שלו לצמד. חשבתם שזה נגמר? קון השלים שלושער עם מבצע אישי שלוש דקות לסיום, וסיטי יכולה להיות רגועה לגבי הגומלין.

דינמו זאגרב - רד בול זלצבורג 1:1
אוסקר גרסיה הותיר את דאבור על הספסל, אך התוצאה מקרבת את האוסטרים לשלב הבתים. ולנטינו לזארו העלה את האורחת ליתרון חשוב בדקה ה-59 מבישול של וואמברטו. אוסקר כבר היה רגוע לקראת הגומלין, אבל דווקא טעות קשה בהגנת האורחת העניקה לדינמו פנדל יקר. מרקו רוג השלים את המשימה עם ביצוע מדויק, והותיר לקרואטים סיכוי לקראת הגומלין.

יאנג בויז - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:1
הגרמנים גם עשו צעד משמעותי לעבר העפלה מול הפרויקט המרשים תוצרת שוייץ בתקווה לתקן את הרושם מהעונה שעברה. רפאל (11, 69) הרשית פעמיים, אנדרה האן (67) הוסיף בתווך והשכיח את שער השיוויון הזמני של מיראלם סולימאני (56). יאנג בויז עם הפסד צורם אחרי ה-0:6 בגביע.

תוצאות נוספות:
אייאקס - רוסטוב 1:1 (כריסטיאן נובואה, 13. דייבי קלאסן בפנדל, 38)
פ.צ. קופנהאגן - אפואל ניקוסיה 0:1 (אנדראה פבלוביץ', 43)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
רגוע. גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully