וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהד רעול פנים ירד מהיציע ותקף שוער בליגה השבדית

לאחר שנעצר, האוהד בן ה-17 אף טען כי הטמין פצצה ביציע, אך השוטרים לא מצאו כלום. השוער המותקף עלי קייטה אמר: "אני המום וכועס". נשיא המועדון: "תודה לאל שהוא לא היה עם סכין"

אירוע מטריד מאוד אירע בשבדיה אמש (שני), כאשר המשחק במסגרת המחזור ה-19 בין יונקופינגס לאוסטרסונד נעצר בדקה ה-90 במצב של שוויון 1:1, לאחר שאוהד של המארחת ירד מהיציע כשהוא רעול פנים ותקף את שוער האורחת, עלי קייטה.

מיד לאחר שהאוהד בן ה-17 בלבד נעצר, ובעוד קייטה שרוע על כר הדשא ושחקני אוסטרסונד מנסים להגיע לתוקף ולהלום בו, אך נהדפים על ידי המשטרה, אמר האוהד התוקף לשוטרים שעצרו אותו כי הוא השאיר מאחוריו ביציע תיק עם פצצה, טענה שהתגלתה כלא נכונה לאחר שהיציע נוקה במהרה מקהל ונסרק בצורה מדוקדקת.

אוהד שבדי תוקף את שוער אוסטרסונד עלי קייטה. רויטרס
קייטה מותקף על ידי האוהד/רויטרס

האוהד הגיח מאחורי קייטה, שעמד כ-25 מטרים משערו. השוער, למזלו, הצליח לברוח, אך עדיין ספג מכה בראשו ונפל לדשא. לאחר מכן, הוא קיבל טיפול רפואי. השופט החליט שקייטה לא יכול לחזור לשחק והפסיק את המשחק, בעוד מאמן אוסטרסונד, גרהאם פוטר, אמר: "קייטה בהלם. הוא לא במצב טוב כל כך".

השוער אמר לאחר כמה שעות: "אני המום וכועס. זה נורא שמשהו כזה יכול לקרות. פתאום ראיתי שמישהו מאחוריו. רצתי ונעצרתי, כי חשבתי שהוא הלך ואז לא הבנתי מה קרה ומה הכה בי. לא שמעתי אותו אומר משהו. זה מאוד עצוב שמישהו עושה משהו כזה והורס את הערב. זה יום עצוב לכדורגל. אבל הכדורגל גדול יותר מהאידיוטים האלה. הייתה לי קצת סחרחורת, עכשיו אני בסדר. אלך עם שאר הקבוצה למלון ואנוח הערב. המשטרה שאלה אם אני רוצה ללכת לבית החולים, אבל אני לא אוהב בתי חולים".

נשיא המועדון הוסיף: "זה נורא. תודה לאל שהאידיוט הזה לא היה עם סכין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהד שבדי שתקף שוער נעצר. רויטרס
האוהד נעצר/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • שבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully