וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו: "כולנו יודעים שיש לליאו עוד המון מה לתרום למדינה"

הארגנטינאי של ברצלונה דיבר על חזרתו של מסי לנבחרת ונשאל גם על העזיבה המתקרבת של בראבו: "מקווה שיישאר, הוא תרם לנו המון". הקטאלנים ינסו להשלים את הזכייה בסופרקופה מול סביליה אחרי ה-0:2 במשחק הראשון (בין רביעי לחמישי, 0:00, ספורט 1)

ליאונל מסי חאבייר מסצ'ראנו באימון ברצלונה. חשבון הטוויטר של ברצלונה, צילום מסך
מסצ'ראנו שמח שמסי חזר לנבחרת/צילום מסך, חשבון הטוויטר של ברצלונה

ברצלונה צפויה לזכות מחר בלילה (בין רביעי לחמישי, 0:00, ספורט 1 ו-HD) בתואר הראשון שלה העונה, הסופרקופה הספרדי. הקטאלנים, שאשתקד זכו בדאבל נוסף בספרד, גברו במשחק הראשון מבין שניים 0:2 בחוץ על סביליה ואם לא יהיו תקלות מפתיעות, הם אמורים להשלים את המלאכה בקאמפ נואו ולהניף את הסופרקופה בפעם ה-12 בתולדותיהם, לאחר שבעונה שעברה הפסידו את התואר הזה בעקבות התבוסה מול אתלטיק בילבאו.

סביליה, שזכתה בתואר פעם אחת בלבד, ב-2007, כבר הפסידה העונה תואר אחד, את הסופרקאפ האירופי, שם נכנעה רק לפני שבוע 3:2 דרמטי לריאל מדריד, לאחר שספגה שער שוויון בתוספת הזמן של המשחק ולאחר מכן, ספגה גם בדקה האחרונה של ההארכה.

לקראת המשחק קיימה בארסה מסיבת עיתונאים ובה התייחס חאבייר מסצ'ראנו לחזרתו של ליאונל מסי לנבחרת: "כשאתה כל כך מתוסכל אחרי הפסד, אתה חושב על האם שווה לך לחזור. כולנו יודעים שיש לליאו עוד המון מה לתרום למדינה שלנו וזה עדיין לא הזמן שלו לעזוב. זה מאוד מרגיע שהשחקן הכי טוב, המנהיג שלך, נמצא לצדך ואני מקווה שהוא יעזור לנו להעפיל למונדיאל".

על העברתו המתקרבת של קלאודיו בראבו למנצ'סטר סיטי אמר מסצ'ראנו: "אנחנו לא יודעים מזה כלום. כמובן שהכל יכול לקרות. קלאודיו נתן לנו המון ואני מקווה שהוא יישאר, כי הוא חלק חשוב מהקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully