וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בפלייאוף הצ'מפיונס: רומא אצל פורטו, ויאריאל נגד מונאקו

שני מפגשים גדולים במסלול ה"לא אלופות": הג'אלורוסי יתארחו בדרגאו וינסו לצאת משם עם תוצאה שתשאיר להם צ'אנס טוב לגומלין. פלאקו יקווה להיות כשיר למשחק בספרד (21:45, 5+לייב)

פרנצ'סקו טוטי קפטן רומא. רויטרס
עוד מסע מתחיל. טוטי/רויטרס

היום השני של החלק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות ייערך מחר (רביעי, 21:45, שידור משולב ב-5+ לייב), כאשר מלבד המפגש בין סלטיק להפועל באר שבע, ייערכו עוד ארבעה משחקים וביניהם הקרבות המרתקים בין פורטו לרומא ובין ויאריאל למונאקו.

seperator

פורטו - רומא

הפורטוגלים הם חברים קבועים בליגת האלופות, אבל השנה, אחרי שאיבדו את האליפות אשתקד, הדרך שלהם הפכה למסובכת מאוד בשל המפגש עם הג'אלורוסי והם יהיו חייבים לכל הפחות לצאת מהדרגאו עם תוצאה טובה לקראת הגומלין. המארחת פתחה את העונה בליגה בשישי עם ניצחון חוץ על ריו אבה, בעוד רומא, שבעונה שעברה נעצרה בשמינית גמר הצ'מפיונס, טרם שיחקה משחק רשמי העונה ועשויה להציג בהופעת בכורה את תומאס ורמאלן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. רויטרס
מונאקו זקוקה לו. פלקאו/רויטרס

ויאריאל - מונאקו

הצוללת הצהובה לא נראתה טוב בהכנה לעונה, אבל היא בונה על אלשנדרה פאטו, שאולי יחליט להפציע מחדש וכמובן, על האצטדיון הביתי, אל מדריגל, שמבטיח להיות גועש כתמיד. היריבה מהנסיכות פתחה את העונה בליגה עם 2:2 דרמטי מול גנגאן בבית, במשחק בו נאלצה לחזור בדקות האחרונות מפיגור. לפני שנה וחצי, מונאקו הגיעה עד רבע הגמר והיא חולמת להצליח בליגת האלופות שוב, כאשר רדאמל פלקאו, שנראה טוב מאז שחזר, בספק גדול לאחר שנפצע בסיבוב הקודם בניצחון על פנרבחצ'ה.

לודוגורץ - ויקטוריה פלזן

בעונה שעברה הודחו הצ'כים בצורה אכזרית על ידי ערן זהבי ומכבי תל אביב והפעם הם מקווים לעשות את הצעד הנוסף קדימה ולחזור אחרי שלוש שנים לשלב הבתים. את העונה בצ'כיה הם פתחו לא רע, אך בסיבוב הקודם התקשו מאוד מול קרבאח האזרית ובבולגריה לא צפוי להיות להם יותר קל. לודוגורץ מגיעה במצב רוח לא טוב, אחרי הפסד ללבסקי סופיה במחזור החולף. בסיבוב הקודם היא עברה בהארכה דרמטית את הכוכב האדום בלגרד.

דנדאלק - לגיה ורשה

האם הסנסציה הגדולה של ליגת האלופות מסוגלת לעשות זאת שוב ולהעפיל לבתים? אחרי שהדהימו את באטה בוריסוב, האירים חזרו הביתה וספגו שני הפסדים רצופים בליגה המקומית, אותה הם עדיין מובילים. הם גם קיבלו דחייה של כמה משחקים על מנת לנוח וייפגשו את לגיה, שבעצמה פתחה את העונה בצורה בינונית, עפה כבר מהגביע הפולני ולא ניצחה ארבעה משחקים ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully