וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.8: יונייטד וארסנל נאבקות, מחרז דורש לעזוב את לסטר

ז'וזה פונטה סומן על ידי התותחנים, אך מעדיף את השדים האדומים. כוכב השועלים לא מעוניין להמשיך בשורות האלופה, חאמס עשוי לחבור אליו בצ'לסי. סלטיק הציגה רכש לקראת הפועל באר שבע, חיזוק משמעותי לפיורנטינה

AP

בווידאו: ליברפול דורסת את ברצלונה

העברות

* מריו סוארס, קשר אתלטיקו מדריד לשעבר שלא הצליח להשתלב בפיורנטינה ו-ווטפורד, חזר לספרד עם השאלה עד סוף העונה בוולנסיה, שהציגה אותו הערב.

* אלסנדרו מאטרי ממשיך לטייל ברחבי איטליה והפעם חתם לשנתיים בססואולו. החלוץ בן ה-31, לשעבר בקליארי, יובנטוס, מילאן, פיורנטינה וגנואה, כבש ארבעה שערים במדי לאציו בעונה הקודמת.

* המגן השמאלי בנואה אסו-אקוטו, 32, חתם לעונה אחת במץ. מגן נבחרת קמרון לשעבר שיחק לפני כן בסנט אטיין ולאחר מכן היה שחקן חופשי.

* יריבת הפועל באר שבע, סלטיק, הציגה את השוער ההולנדי. דורוס דה פרייס בן ה-35 הצטרף לסגל של האלופה הסקוטית וישמש כשוער השני של ברנדן רוג'רס.

* רשמית: כריסטיאן טייו הושאל מברצלונה לפיורנטינה. זו הפעם השנייה בה מושאל הספרדי לקבוצה של פאולו סוזה, שתוכל לרכוש אותו בסיום העונה תמורת שבעה מיליון יורו.

* קשר אודינזה, ברונו פרננדס, חתם בסמפדוריה. עדיין לא ברור כמה שילמה הקבוצה מגנואה עבור הקשר בן -21.

* מנצ'סטר סיטי העבירה את הקשר הספרדי בן ה-18 מאנו גארסיה לעולה החדשה לליגה הספרדית, אלאבס, בהשאלה לעונה.

* הקשר בן ה-29 צ'אבי טורס, שחוזהו בריאל בטיס הסתיים, חתם בספורטינג חיחון.

* ווסטהאם הציגה את ג'ונתן קאלרי. החלוץ הושאל לפטישים לעונה מדפורטיבו מלדונדו.

* חאבי פואגו, שעזב את ולנסיה, הוצג באספניול. הקשר הוא חלק מהשינוי המשמעותי של הקבוצה המשנית של ברצלונה תחת שרביטו של קיקה סאנצ'ס פלורס.

* המגן הימני של טורינו, ברונו פרס, הושאל לרומא לעונה הקרובה. הג'לארוסי יוכלו לרכוש אותו בסיומה תמורת 12.5 מיליון יורו.

ססק פברגאס נבחרת ספרד. רויטרס
ריאל בעקבותיו. פברגאס/רויטרס

שמועות

* בתקשורת הספרדית טוענים כי ריאל מדריד וצ'לסי עובדות על טרייד מפתיע. ססק פברגאס, שגדל בברצלונה, יגיע לסגל של הבלאנקוס בתמורה לחאמס רודריגס. בתקשורת הספרדית טוענים כי למאמן הבלוז, אנטוניו קונטה, נותרו עוד 150 מיליון יורו לבזבז בחלון ההעברות הנוכחי וחאמס נכלל ברשימות שלו לעומת פברגאס, ששמו נקשר גם עם יובנטוס.

* האם ריאל מדריד בדרך למחטף מתחת לאף של אינטר? בפורטוגל טוענים כי ז'ואאו מריו מעדיף את הקבוצה של כריסטיאנו רונאלדו ופפה על פני הנראזורי, שכבר הגיעו להבנות עם קבוצתו ספורטינג ליסבון. ריאל תנסה להגיע להבנות עם הקשר, שנצץ במדי פורטוגל ביורו 2016.

* בארסנל מכינים חלופות למקרה ועסקת צירופו של בלם ולנסיה, שוקרדאן מוסטפי, לא תצא אל הפועל. עומר טופראק מבאייר לברקוזן עשוי להצטרף לתותחנים כמו גם סימון קיאר מפנרבחצ'ה.

* באיטליה טוענים כי הרכש של ז'וזה מוריניו והשדים האדומים לא נעצר. השם החדש בפנקס של "המיוחד" הוא גבריאל ברבוסה (גביגול), שנקשר במהלך הקיץ עם ברצלונה, יובנטוס ואינטר.

* רומא וטורינו הגיעו לסיכום על העברתו של ברונו פרס, הבלם שיטוס לבירת איטליה כדי לחתום במדי הג'אלורוסי.

ז'ואאו מריו שחקן נבחרת פורטוגל עם כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
יחד במדריד? ז'ואאו מריו ורונאלדו/GettyImages

* קריסטל פאלאס מקווה לנצל את הסגל העמוס של מנצ'סטר יונייטד ולצרף את אשלי יאנג. האנגלי נחשב לאופציה המועדפת של אלן פארדיו לרשת את יאניק בולאסי, שעבר לאברטון. שם נוסף שמעניין את הלונדונים הוא מוסא סיסוקו, שהבהיר כי הוא לא יישאר בניוקאסל.

* המאבק על שירותיו של קשר יובנטוס מריו למינה מתחמם. מלבד ארסנל וריאל בטיס גם ווטפורד מעוניינת בלמינה בן ה-22, עליו דורשת הגברת הזקנה 20 מיליון יורו. קשר אחר של הבינקונרי, רוברטו פריירה, כבר סיכם תנאיו בקבוצה של וולטר מצארי.

* יובנטוס לא אומרת נואש בנוגע למרסלו ברוזוביץ'. קשר אינטר נחשב לאופציה המועדפת של האלופה האיטלקית לרשת את פול פוגבה אחרי שהמגעים עם צ'לסי לגבי פברגאס לא הבשילו לעסקה.

* אלסיו צ'רצ'י הזים את השמועות באיטליה כי הוא קרוב לעיר הנצח וסיפר: "לעולם לא אשמח עבור לאציו".

מרסלו ברוזוביץ' שחקן אינטר. GettyImages
המחליף של פוגבה? ברוזוביץ'/GettyImages

* פרנק דה בור התייחס לאפשרות לפיה דיילי בלינד יצטרף לאינטר: "מוריניו מאמין בו מאוד, הוא שמח במנצ'סטר".

* בלם נבחרת פורטוגל וסאות'המפטון, ז'וזה פונטה, מבוקש. ארסנל מעוניינת לצרף את בן ה-32, שמצדו מעדיף את מנצ'סטר יונייטד.

* באנגליה מדווחים כי ריאד מחרז אינו מעוניין להישאר בלסטר בעונה הקרובה. צ'לסי וארסנל הן המועמדות הבכירות לקלוט את כוכב השועלים, שעשוי לעבור תמורת 43 מיליון יורו.

* וולבס מעוניינת להשלים את עסקת צירופו של לואיזאו. הברזילאי בן ה-35 צפוי להרוויח 100 אלף פאונד לשבוע במדי הקבוצה מליגת המשנה.

* ווסט ברומיץ' ממשיכה לרדוף אחרי איסלאם סלימאני והיא שדרגה את ההצעה עבורו ל-25 מיליון יורו. ספורטינג ליסבון דורשת עבור החלוץ 30 מיליון יורו.

ריאד מחרז שחקן לסטר סיטי. GettyImages
זמן להיפרד? מחרז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully