וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס פודולסקי פרש מנבחרת גרמניה: "חייתי את החלום שלי"

לאחר 129 הופעות, 48 שערים וגביע עולם אחד, החלוץ בן ה-31 נפרד מאלופת העולם: "הילד שהגיע לגרמניה בגיל שנתיים כשברשותו בקושי כדור, זכה בגביע העולם. הנבחרת תישאר אהבה שבלב"

אילוסטרציה של לוקאס פודולסקי שחקן נבחרת גרמניה. הפייסבוק של לוקאס פודולסקי, אתר רשמי
יתגעגעו אליו. פודולסקי/אתר רשמי, הפייסבוק של לוקאס פודולסקי

לוקאס פודולסקי הודיע היום (שני) על פרישה מנבחרת גרמניה. החלוץ בן ה-31, שרשם 129 הופעות במדי הנבחרת הלאומית והוא שלישי בטבלת ההופעות של כל הזמנים רק אחרי לותר מתאוס ומירוסלב קלוזה, הודיע כי הוא פורש מהנבחרת מעט אחרי שחברו בסטיאן שווינשטייגר פרש מהמדים הלאומיים. פרינץ פולדי זומן ליורו 2016 ושיחק 18 דקות כשנכנס כמחליף ב-0:3 מול סלובקיה בשמינית הגמר. פודולסקי כבש 48 שערים והוא במקום השלישי בטבלת הכובשים של נבחרת גרמניה בכל הזמנים.

פודולסקי כתב בפייסבוק: "שלום אוהדים, אחרי 12 שנה ושבעה טורנירים בינלאומיים גדולים, הגיע הזמן. אני רוצה להודיע לכם היום שהתקשרתי למאמן יואכים לב כדי להודיע לו שלא אהיה חלק מהנבחרת הלאומית יותר. אני בנקודה כזו בקריירה שלי שאני רוצה לחתוך קצת כדי לנוח. עכשיו אתרכז בדברים אחרים. המועדון שלי, הקרן שלי, כמובן במשפחה שלי, באשתי ובשני הילדים שלי. זו הייתה החלטה קשה מאוד בשבילי. עבורי, המנשאפט תמיד הייתה ותמיד תהיה אהבה שבלב. אני מרגיש גאה מאוד. איזה זמן מדהים זה היה, כל מה שהשגנו ב-12 השנה הללו"

הפוסט של פודולסקי

"זו הייתה חוויה נהדרת עם כל כך הרבה אושר", המשיך שחקן גלאטסראיי, "תשוקה, רגשות ואחדות. הילד ההוא בן השנתיים שהגיע לגרמניה כשברשותו בקושי כדור אחד מתחת לזרוע, זכה בגביע העולם, חייתי את החלום שלי. זכינו וניצחנו כל כך הרבה עם נבחרת גרמניה. הייתי בכל כך הרבה מדינות וערים, פגשתי כל כך הרבה אנשים, חוויתי כל כך הרבה רגעים בלתי נשכחים. זה היה חתיכת מסע. אני רוצה להודות להתאחדות הגרמנית, להודות לחברים ששיחקו איתי לאורך השנים ולהודות מעומק הלב למאמנים: תודה רבה לך רודי פלר, תודה רבה לך יורגן קלינסמן ויותר מכולם, תודה לך יוגי לב! ההערכה שלי כלפי כל האוהדים לא יכולה להיות גגדולה יותר. אתם הייתם מדהימים. תמיד שמרתם על אמונה. מעולם לא התייאשתם, תמיד ידעתי שאני יכול לסמוך עליהם. הקשר הזה היה כל כך חשוב בשבילי.

"אני עוזב את הנבחרת והתמיכה מהאוהדים זה הדבר שיחסר לי יותר מכל דבר אחר. על הכול ולכולם: תודה לכם! לנבחרת הגרמנית: איחולים חמים והצלחה. בואו נשמור על התואר ב-2018 ונשמור על הגביע היפה הזה. החל מהיום, אחזיק את האצבעות להצלחת הנבחרת - כעוד אוהד של המנשאפט. שמרו על עצמכם, זה היה כבוד גדול בשבילי. מספר 10 שלכם פולדי!".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לוקאס פודולסקי בנבחרת הנוער/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully