וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: טוריאן גרין חתם לעונה אחת

15.8.2016 / 13:32

הרכז האמריקאי (29, 1.85), בנו של שחקן העבר סידני גרין, שזכה בשתי אליפויות מכללות בפלורידה ושיחק בוילרבאן, גראן קנאריה וא.א.ק אתונה יהיה הזר השלישי בסגל של מיקי גורקה

טוריאן גרין במדי דנבר נאגטס ב-2008. AP
שתי אליפויות מכללות. גרין ב-2008/AP

בני הרצליה הודיעה היום (שני) על החתמתו של הרכז האמריקאי טוריאן גרין לעונה הבאה. גרין מגיע להרצליה על חשבונו של דרו קרופורד, כשבהרצליה החליטו על שינוי קונספציה. החתמתו של גרין מגיעה אחרי תקופה של כחודשיים בה לא החתימה הקבוצה מהשרון שחקנים, ובמועדון יעשו מאמצים גדולים כדי לצרף עוד שני שחקנים זרים עד לתחילת האימונים בעוד שבועיים.

גרין (29, 1.85) הוא בנו של שחקן עבר ב-NBA סידני גרין שהיה חלק משמעותי בזכיית פלורידה בשתי אליפויות מכללות ב-2006 ו-2007. הוא נבחר במקום ה-52 בדראפט 2007 על ידי פורטלנד ושיחק 8 משחקים בטרייל בלייזרס לפני שנשלח בטרייד לדנבר, שגם שם מיעט לשחק. בעונת 2008/9 יצא לסראגוסה, הרשים והמשיך במסע האירופי המעניין שלו שכלל גם את א.א.ק אתונה, שנתיים בגראן קנאריה, טופאש בורסה הטורקית, ברצלונה מהליגה השנייה באיטליה, לימוז' ווילרבאן, שם רשם עונה נהדרת.

את העונה האחרונה התחיל גרין באבלינו האיטלקית אולם אחרי שישה משחקים בהם העמיד ממוצעים של 10.7 נקודות ו-6.8 אסיסטים נפצע בעינו, נזקק למנוחה ארוכה וניתוח מה שהשבית אותו לשלושה חודשים וגרם לשחררו בסיום תקופת ההחלמה. את העונה סיים בא.א.ק אתונה כרכז מחליף כשהוא מעמיד ממוצע של 4.5 נקודות ב-16 דקות.

הסגל של מיקי גורקה בהרצליה כולל מלבד גרין גם את הזרים חליל קנצ'ביץ' שהצטרף העונה וסטיבן דניס שממשיך מהעונה שעברה לצד הישראלים מורן רוט, תום מעיין, אבירם זליקוביץ', כארם משעור ודני רובין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully