וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: אדריאן רוצ'ט חתם לעונה אחת בהפועל עכו

הקשר ששוחחר מהפועל חיפה, מצטרף לקבוצה של שלומי דורה לאחר שש עונות רצופות בליגת העל. יו"ר המועדון, דודי רוזנפלד: "גאה שאדריאן מצטרף אלינו, הוא שחקן מוכח שיוכל לתרום לנו המון"

אדריאן רוצ'ט שחקן הפועל עכו. דוברות הפועל עכו,
"בחור חיובי מאוד". אדריאן רוצ'ט/דוברות הפועל עכו

ארבעה ימים לפני שהיא פותחת עונה בליגה הלאומית עם משחק ביתי מול הפועל ניר רמת השרון, הפועל עכו ביצעה היום (שני) עוד החתמה מעניינת כשהודיעה על צירופו של אדריאן רוצ'ט. הקשר חתם לעונה אחת ויו"ר המועדון, דודי רוזנפלד, אמר במעמד החתימה: "אני שמח וגאה שאדריאן מצטרף אלינו. הוא בחור חיובי מאוד ושחקן מוכח ומנוסה שיוכל לתרום לנו המון מהניסיון שלו כדי לעמוד ביעדים שלנו".

הקשר בן ה-29 יורד ללאומית לאחר שש עונות רצופות בליגת העל, כשבשיאן כמובן הזכייה כקפטן עם עירוני קרית שמונה באליפות המדינה ב-2012. רוצ'ט, ששיחק ברציפות בקרית שמונה מ-2006 ועד 2015 (פרט לעונת השאלה בהפועל נצרת עילית ב-2008/09) היה שותף גם לזכייה בגביע המדינה ולהופעה היסטורית בשלב הבתים של הליגה האירופית. בעונה שעברה שיחק בהפועל חיפה, אך לא כבש ב-28 הופעות.

בעכו, שהציבה לעצמה מטרה לחזור לליגת העל תוך עונה אחת עם המאמן שלומי דורה, ישתף רוצ'ט פעולה עם אקסים נוספים של קרית שמונה, דוגמת מינדאוגאס פאנקה ודניאל בורחל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully