וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בזמביה: הפועל רעננה תבחן את החלוץ פוואיו טמבו

הזמבי בן ה-27 שיחק בעבר בפ.צ באזל, אבל בשלוש השנים האחרונות שותף ב-26 משחקים בלבד בליגה הרומנית, רבים מהם כמחליף. יו"ר המועדון אליו הוא שייך: "רעננה רוצה אותו בהשאלה"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של פוואיו טמבו

בזמביה מדווחים ששחקן הכנף פוואיו טמבו יגיע למבחנים בהפועל רעננה. טמבו בן ה-27 ינסה להרשים את המאמן חיים סילבס אחרי ההצלחות של בני ארצו, עמנואל אמבולה ואוואנס קנגאווה, שנמכר לאחרונה לגזינאטפספור הטורקית. טמבו שיחק בחודשים האחרונים בקבוצת פאוור דינמוס ויו"ר המועדון אמר אתמול: "פוואיו ייצא לישראל להיבחן במועדון ששמו הפועל רעננה. הם רוצים אותו בהשאלה והוא אמור להמריא בימים הקרובים".

טמבו שיחק בעבר בליגה הטוניסאית וב-2010 עבר לפ.צ באזל השוויצרית. אחרי עונה טובה הוא לפתע עזב את הקבוצה ומאוחר יותר סיפר שעשה זאת לאחר שהמאמן טורסטן פינק השמיע כלפיו הערה גזענית באחד מהאימונים. הוא דרש שחרור ללא תמורה וראשי באזל שרצו להימנע מסקנדל תקשורתי, הסכימו.

טמבו שהפך לשחקן חופשי, הוזכר אז (2012) כמועמד לסטיאווה בוקרשט, אבל כשהנשיא ג'יג'י בקאלי נשאל בנוגע לאפשרות הזו, הוא השיב לעיתונאים הרומנים: "אני לא גזען, אבל אני לא חושב ששחקנים אפריקאים מתאימים לסטיאווה".

טמבו חתם באסטרה ג'ורג'ו נרומנית ובעונת 2012/13 היה שחקן הרכב וכבש 6 שערים. אבל בשלוש העונות הבאות (2013-2016) הוא מיעט לשחק. למעשה, בשלוש השנים האחרונות הוא צבר 26 הופעות בלבד עם ממוצע של 55 דקות למשחק (לא כולל הליגה הזמבית). בינואר הוא שוחרר מאסטרה ואחרי שלא מצא קבוצה באירופה, חזר לזמביה.

פוואיו טמבו במדי אסטרה ג'ורג'יו. GettyImages
פרשיות גזעניות. טמבו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully