וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אנחנו בדרך הנכונה", אינייסטה ייעדר מספר שבועות

מאמן ברצלונה היה מרוצה מאוד מה-0:2 על סביליה בסופרקופה הספרדי: "זה עדיין לא גמור, אבל ראיתי קבוצה ברמה גבוהה". סוארס: "ארדה שחקן איכותי". אינייסטה עקף את פויול בטבלת ההופעות

רויטרס

ברצלונה עשתה אמש (ראשון) צעד גדול אל עבר תואר ראשון בעונת 2016/2017, כשניצחה 0:2 בסביליה במשחק הראשון מבין שניים בסופרקופה הספרדי. לואיס סוארס (54) ומוניר (81) כבשו בסיום התקפות יפות, והחדשות הרעות היחידות אצל לואיס אנריקה מגיעות מכיוונם של אנדרס אינייסטה וז'רמי מתיו, שנפצעו במחצית הראשונה והוחלפו.

אינייסטה, שחלף על פני קרלס פויול עם 594 הופעות במדי ברצלונה - שני רק לצ'אבי, עם 767 - סובל מפציעה ברצועות הברך, ועל פי הערכות אמור להיעדר מספר שבועות.

ליאונל מסי ברצלונה מול סביליה. רויטרס
הכל הולך חלק. מסי/רויטרס

"אני מאוד מרוצה", אמר לואיס אנריקה בסיום. "עשינו מחצית ראשונה טובה מאוד, גם בשנייה היינו טובים. זה עדיין לא גמור, אבל אנחנו במסלול הנכון. אהבתי הכל במשחק שלנו. במחצית השנייה שינינו כמה דברים והצלחנו למצוא יותר בקלות את מסי. בסך הכל, ראיתי קבוצה ברמה גבוהה".

לואיס סוארס: "המחצית השנייה שלנו היתה מצוינת. אנחנו רגילים לשחק באווירה כזאת. הצלחנו להשיג לעצמו יתרון קטן, ובבית ניתן הכל. זה היה ניצחון חשוב נגד יריבה לא פשוטה. ארדה טוראן שחקן איכותי, הוא הוכיח זאת בשער הראשון".

סרג'י רוברטו סיכם: "תמיד קשה לשחק מול סביליה, 0:2 זו תוצאה טובה אבל יהיה קשה בגומלין. הם לחצו עלינו בפתיחה וזה עלה לנו בהנעת הכדור, אבל שינינו דברים במחצית השניה".

עוד בנושא:

ברצלונה ניצחה את סביליה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully