וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ערב מרגש בניס, שלושער ללקאזט בניצחונה של ליון

שחקני ניס לבשו חולצות עם שמותיהם של קורבנות הפיגוע בעיר, הילד בן ה-17 מלאנג סאר כבש בבכורה וסידר 0:1 ביתי על ראן. לקאזט כיכב ב-0:3 של סגנית האלופה בנאנסי. 0:0 בין מארסיי לטולוז

שחקני ניס עם חולצות לזכר קורבנות הפיגוע בעיר. רויטרס
לזכר הקורבנות. שחקני ניס/רויטרס

כמו פריס סן ז'רמן, גם ליון פתחה את העונה בליגה הצרפתית עם ניצחון. סגנית האלופה גברה הערב (ראשון) 0:3 בחוץ על העולה החדשה נאנסי בזכות צמד של אלכסנדר לקאזט. ניס ניצחה 0:1 את ראן במשחק שהוקדש לקורבנות הפיגוע בעיר בחודש שעבר. מארסיי וטולוז נפרדו ב-0:0.

נאנסי - ליון 3:0

אחרי שלוש שנים בליגת המשנה, נאנסי חזרה לליג 1 ולצערה פגשה את אלכסנדר לקאזט, שלא דאג לקבלת פנים סימפטית במיוחד. חלוצה המבוקש של ליון חוזר נמרצות במהלך הקיץ על ידי פריס סן ז'רמן וארסנל, אבל בינתיים ז'אן מישל אולאס לא מוותר והוא יודע למה. לקאזט התגבר על פציעה, פתח בהרכב ובעזרת שלושער שיפר את מאזנו ל-16 שערים ב-16 משחקי הליגה האחרונים שלו. בדקה ה-33 הוא הפציץ ריבאונד לרשת ואחרי 11 דקות ניצל בישול של השוער אנתוני לופס וטעות בהגנה כדי לכבוש את השני. בתוספת הזמן, הוא נעץ את השלישי והראה לפאבלו קוראה שיש לו עוד הרבה עבודה בנאנסי.

ניס - ראן 0:1

ערב מרגש באליאנץ ריביירה, שם שחקני הקבוצה המקומית עלו עם חולצות לזכר קורבנות הפיגוע בעיר בחודש שעבר. כל שמות ההרוגים הופיעו על החולצות הלבנות, ושחקני ניס עלו במוטיבציה מיוחדת מול הקבוצה החדשה של כריסטיאן גורקוף, שהציב בהרכב את בנו יוהאן. מי שהכריע את המשחק וסידר ניצחון למאמן השוויצרי החדש לוסיאן פאברה הוא הבלם בן ה-17 מלאנג סאר, שחגג בכורה חלומית עם שער בנגיחה בדקה ה-60.

מארסיי - טולוז 0:0

אחרי מהפכה נוספת בקיץ, עם שבעה שחקנים חדשים בהרכב וכשהמועדון עדיין על המדף, מארסיי המשיכה מאותה נקודה בה עצרה בעונה שעברה. החבורה של פרנק פאסי לא הצליחה לנצח בבית את טולוז, שנחלצה מירידה בעונה הקודמת בזכות מסע הירואי ונמנעה מהפסד הודות ליכולת טובה של השוער בן ה-17 אלבן לאפון. הילד עצר פעמיים את בפטימבי גומיס, כשלפני כן רמי קאבלה נעצר בקורה.

אוסקר טרחו שחקן טולוז לפני אבו דיאבי שחקן מארסיי. רויטרס
ושוב, מארסיי לא מסוגלת לנצח בבית. אבו דיאבי מנסה לעצור את אוסקר טרחו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully