וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין הודיע על פרישה מכדורסל: "תמיד אהבתי את המשחק"

14.8.2016 / 14:30

הכדורסלן הוותיק תלה את הנעליים בגיל 36, אחרי שלא שיחק בשנה האחרונה. גרין שפורש כשיאן ההופעות בנבחרת ישראל: "בזכות הכדורסל הגעתי למקומות שמעטים מגיעים אליהם ואני אסיר תודה לכל מי שהיה שותף"

יניב גרין שחקן נבחרת ישראל באימון. קובי אליהו
מהסמלים הגדולים של נבחרת הכדורסל ב-15 השנים האחרונות. גרין ב-2010/קובי אליהו

יניב גרין הודיע היום (ראשון) על פרישה מכדורסל בגיל 36. גרין ךא שיחק בעונה החולפת וקבוצתו האחרונה הייתה הפועל ירושלים, שאת מדיה לבש בשנים 2013-2015. הוא פורש אחרי קריירה ארוכה במהלכה זכה בשש אליפויות, ארבעה גביעים וגביע היורוליג. גרין שיחק בבני הרצליה, מכבי רעננה, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, הפועל גלבוע/גליל והפועל ירושלים. הוא קלע 2,250 נקודות ב-15 עונות ומדורג במקום ה-129 בקלעי כל הזמנים.

בשנת 2000 היה חבר חשוב בסגל נבחרת העתודה המפורסמת של ישראל, שהגיעה למקום השני באליפות אירופה. בהמשך זומן לנבחרת הבוגרת והיה חבר בה במשך 15 השנים הקרובות. לפני כשנה הפך לשחקן בעל מספר ההופעות הרב ביותר במדים הלאומיים עם 190.

גרין כתב בהודעת הפרישה שלו:

"אחרי לא מעט התלבטויות קיבלתי את ההחלטה הבלתי נמנעת לפרוש ממשחק כדורסל פעיל. כדורסל היה החלק המרכזי בחיי. שיחקתי את המשחק שכל כך אהבתי מגיל ילדים בהרצליה, עברתי לא למעט תחנות לאורך הקריירה, אבל מה שהניע אותי תמיד הייתה האהבה למשחק.

"אהבתי להתאמן, אהבתי את חדר ההלבשה עם החברים לקבוצה או הנבחרות, אהבתי את הנסיעות המשותפות אבל בעיקר אהבתי את המשחק והניצחון. בזכות הכדורסל הגעתי למקומות שמעטים מגיעים אליהם ואני אסיר תודה לכל מי שהיה שותף בדרך - למאמנים, לחברים לקבוצות והנבחרות, למנהלים, לאנשי הצוותים הרפואיים ובעיקר לאוהדים עבורם אתה משחק בכל קבוצה וקבוצה.

"לפני שנה וחצי בערך, חוויתי פציעה קשה. עברתי שיקום ארוך, עשיתי לא מעט ניסיונות לחזור אבל לצערי אני נאלץ לפרוש באופן סופי. הרגשתי שיש בי עוד כדורסל, אבל לצערי הפציעה לא מאפשרת לי להמשיך ולעסוק בדבר שאני כל כך אוהב.

"אני שמח וגאה שמשחקי האחרון שלי היה במדי נבחרת ישראל אז הפכתי לשחקן בעל מספר ההופעות הגדול ביותר במדים הכחולים-לבנים. הנבחרת תמיד הייתה אצלי במקום הראשון ומעכשיו אהיה האוהד מספר אחד שלה ותמיד אעמוד לרשות הנבחרת ככל שאתבקש.

תודה לכולם על התמיכה ושוב – תודה לך כדורסל – יניב גרין".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "מכבי תל אביב מודה ליניב גרין על שש עונות בהן נתן את כל כולו למועדון. יניב היה שותף לקמפיין הזכיה ביורוליג ב-2004/05 והוסיף חמש אליפויות וארבעה גביעים במדי הקבוצה. הוא נחשב בצדק לאחד הגבוהים הישראלים הדומיננטיים והמוכשרים בדורו. לא בכדי מדובר בשיאן ההופעות של נבחרת ישראל. בהודעתו, יניב דיבר על אהבתו הגדולה למשחק כגורם שהניע אותו במהלך הקריירה. כל מי שצפה בו מקרוב היה עד לאהבה הזו, אותה אהבה שדחפה אותו קדימה גם כשהתמודד עם פציעות. יניב היה ועודנו קודם כל אדם עם לב ענק. עם הלב הזה הוא עלה לפרקט בכל משחק ועל כך צריך להוקירו. אנחנו מאחלים ליניב הצלחה מכל הלב בכל אשר יבחר".

  • עוד באותו נושא:
  • יניב גרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully