וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: שון דאוסון ימריא לארצות הברית ולא ייצא למינסק

14.8.2016 / 11:16

שחקן מכבי ראשון לציון לא התייצב לאימונים בימים חמישי ושישי, לאחר שקיבל את ההודעה כי ישתתף במחנה הסופי של ניו אורלינס. ייפגש עם ארז אדלשטיין וצפוי להשתחרר מהסגל. הבית ביד אליהו ביורובאסקט 2017 ייצא לדרך ביום חמישי, 31 לאוגוסט

שון דאוסון מכבי ראשון לציון. אדריאן הרבשטיין
בדרך לארה"ב. דאוסון/אדריאן הרבשטיין

גארד מכבי ראשון לציון שון דאוסון לא ייצא עם נבחרת ישראל למסע המשחקים שלה בקיץ הנוכחי. דאוסון, שהחל להתאמן רק בשבוע שעבר עם הנבחרת, לאחר שקיבל מנוחה לאחר ליגת הקיץ במדי וושינגטון, הודיע לקבוצתו כי ייצא כבר בסוף השבוע שעבר בחזרה לארצות הברית כדי לחזור להתאמן, לקראת מחנה האימון של ניו אורלינס, ולא התייצב לאימוני הנבחרת בימים חמישי ושישי. היום (ראשון) הוא צפוי להגיע לאימון הנבחרת כדי להפגש עם המאמן ארז אדלשטיין ולקבל באופן מסודר את השחרור. באיגוד הכדורסל לא אהבו את ההתנהלות של השחקן שהיה אמור להיות השחקן המוביל בקיץ הנוכחי, בו מקבלים שחקנים צעירים רבים הזדמנות להיות בנבחרת.

הנבחרת תקיים חמישה משחקי הכנה החל מסוף השבוע הקרוב: ביום שישי תפגוש את בלארוס למשחק ראשון במינסק, וכעבור יומיים יפגשו את הנבחרת המקומית למשחק נוסף. ביום רביעי, 24 לאוגוסט, יחלו השחקנים בכחול לבן להתמודד בטורניר בטאלין, כשבמשחק הראשון ישחקו נגד אלבניה, כעבור 24 שעות יפגשו את אסטוניה המארחת וינעלו את הטורניר נגד אוקראינה.

באיגוד עובדים במלוא המרץ לקראת יורובאסקט 2017, שבו תארח ישראל בית אחד משלב הבתים הראשון ביד אליהו. הגרלת שלב הבתים תיערך ב-22 לנובמבר באיסטנבול, לאחר ששלב המוקדמות, שייצא בעוד כשלושה שבועות לדרך, יסתיים. בפיב"א אישרו כי הבית הישראלי ייצא לפועל ביום חמישי, ולא בשישי, כדי להגדיל את האטקרטיביות של משחק הפתיחה של הנבחרת. "האיגוד מבקש להודות למר נובאק ולשלושה האיגודים על ההבנה וההתחשבות", נכתב בהודעה מטעם איגוד הכדורסל. הכוונה היא שישראל תשחק בכל יום במשחק המרכזי בשעה 21:30, פרט ליום שישי אז הנבחרת תשחק לפני כניסת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully