וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "ניר ביטון התאמן הבוקר, הוא נלקח בחשבון"

אחרי ה-2:0 בטורניר גביע האלופות מול אינטר, מאמן סלטיק נשמע אופטימי לגבי הקשר הישראלי, שלא נכלל בסגל ועדיין בספק למפגש מול באר שבע: "ננסה לשחק כדורגל התקפי ואגרסיבי בהגנה"

שחקני אינטר חוגגים. רויטרס
איזה סיפתח. קנדרבה חוגג עם החברים/רויטרס

פרנק דה בור ואנטוניו קנדרבה פתחו את הקדנציה באינטר ברגל ימין. המאמן רשם ניצחון במשחקו הראשון בקבוצה ב-0:2 על סלטיק ואילו הרכש מלאציו שהגיע הקיץ כבש שער יפהפה במשחק ההכנה, שנגמר בניצחון 0:2 לזכות האיטלקים. אחרי שאדר הרשית את הראשון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הוסיף קנדרבה את השני בצ'יפ מתוחכם מחוץ לרחבה. הקשר הפצוע, ניר ביטון, לא היה בסגל של ההופס המיועדים לשחק מול הפועל באר שבע בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.

אגב, ברנדן רוג'רס התייחס אחרי המשחק לשחקנים הפצועים שלו ואמר: "ניר ביטון התאמן הבוקר, הוא נראה טוב ונלקח בחשבון".

רוג'רס התייחס למשחק מול באר שבע ביום רביעי ואמר: "אנחנו רוצים לנצח ולשחק כדורגל התקפי ואגרסיבי בהגנה. המשחק מול מאת'רוול (0:4) היה דוגמא טובה לאיך אנחנו יכולים לשחק בהתקפה ואם נוכל לשחק דומה ביום רביעי זה יהיה נהדר. כמו שזה יהיה משחק קשה בשבילנו, כך זה יהיה משחק קשה גם בשבילם".

שחקן יובנטוס גונסאלו היגואין. GettyImages
לא היה מעורב בשערים. היגואין/GettyImages

* בניגוד לאינטר, אלופת איטליה, יובנטוס, לא הצליחה לנצח את משחק ההכנה שאותו ערכה מול אספניול (2:2). לאו בפטיסטאו העלה את הספרדים ליתרון בדקה ה-36 לפני שמריו מנדז'וקיץ' קבע שוויון בדקה ה-54. בדקה ה-85 ג'רארד מורנו החזיר את היתרון לקטלאנים, אך את התוצאה קבע פאולו דיבאלה, שכבש שער מדהים עם בעיטה לחיבורים מקצה הרחבה בדקה ה-90.

* יריבתה של יובנטוס במחזור הראשון באיטליה בשבת, פיורנטינה, ניצחה 1:2 את ולנסיה (שתפתח את העונה ביום שני מול לאס פלמאס). שני מאמני עבר של מכבי תל אביב ניצבו על הקווים, פאולו סוזה מצד אחד ופאקו אייסטראן מן העבר השני, וצפו בפדריקו ברנרדסקי מעלה את האיטלקים ליתרון כבר בדקה השישית. רודריגו איזן בחלוף 14 דקות ורפאל מיר קבע מהפך ואת תוצאת המשחק בדקה ה-87.

* אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 את כוכבי הליגה הניגרית. הרכש הטרי מבנפיקה, ניקו גאיטאן, כבש את השער הראשון בדקה ה-33 כששלח כדור שטוח וחזק ברגל שמאל מקצה הרחבה לפני שבאשיר עבדולרחמאן קבע שוויון. אלא שדייגו גודין נגח לרשת את שער הניצחון בדקה ה-89, והעניק את הניצחון לקבוצתו.

* רכש נוסף שהתכבד בשער בקבוצתו החדשה הוא הפולני ארקדיוש מיליק, שכבש את השלישי של נאפולי ב-1:4 על הרטה ברלין. ודאד איבישביץ' העלה את הגרמנים ליתרון בדקה ה-24, אך מארק האמשיק (36), חוסה מריה קאייחון (54), מיליק (71) ודריס מרטנס (83) דאגו למהפך.

* גלאטסראיי ניצחה את בשיקטש 0:3 בפנדלים אחרי 0:0 בתום הזמן החוקי וזכתה בסופרקאפ הטורקי. השוער האורוגוואי, פרננדו מוסלרה, עצר שתי בעיטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully