וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לפני בית"ר ירושלים, סנט אטיין הפסידה 3:2 בבורדו

הירוקים פתחו את העונה עם הפסד חוץ וחשפו לא מעט ליקויים בהגנה. המומה וסודרלונד הצליחו רק לצמק לקראת הסיום, אחרי שהמארחת כבר הוליכה 0:3. מהפכים דרמטיים למץ וקון

כריסטוף גאלטייה מאמן סנט אטיין. GettyImages
פתיחה מאכזבת. כריסטוף גאלטייה/GettyImages

סנט אטיין, יריבת בית"ר ירושלים בפלייאוף על העלייה לליגה האירופית ביום רביעי הקרוב, פתחה הערב (שבת) את העונה בצרפת עם הפסד 3:2 בבורדו. כזכור, האלופה פריס סן ז'רמן החלה עם ניצחון 0:1 בבאסטיה, בעוד מונאקו נחלצה מפיגור וסיימה ב-2:2 מול גנגאן. מץ (2:3 על ליל) וקון (2:3 על לוריין) פתחו עונה עם מהפכים דרמטיים.

בורדו - סנט אטיין 2:3

ארבעה ימים לפני ההגעה לטדי, הירוקים ביקרו באצטדיון החדש בבורדו, חשפו ליקויים בהגנה והשאירו שם את הנקודות. גאטן לבורד הצעיר העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-13 ובישל לדייגו רולאן האורוגוואי בדקה ה-57, כשהברזילאי מלקום הפך את הבכורה של המאמן החדש ז'וסלן גורבנק לחגיגית עם שער נפלא בכדור חופשי בדקה ה-72. רומן המומה נתן תקווה לסנט אטיין עם שער בדקה ה-81 ובישול למחליף הנורבגי אלכסנדר בדקה ה-89, אך שוויון לא הושג.

מץ - ליל 2:3

העולה החדשה השיגה ניצחון ליגה ראשון על ליל מאז 1997 והוסיפה לצרות של יריבתה, שהודחה בידי גבאלה האזרית במוקדמות הליגה האירופית. רוני לופס הפורטוגלי כבש צמד (35 ו-70) לזכותה של ליל, כשהשער השני היה אחרי הכנה של אדר, כובש שער הניצחון לרשת צרפת בגמר היורו האחרון. אלא שמבלוט ארדינץ' הטורקי ענה עם צמד משלו (56 ו-76 בפנדל) לפני שמץ קיבלה פנדל נוסף, אותו הפך יאן ז'ופר לשער ניצחון בדקה ה-88.

קון - לוריין 2:3

המארחת המשיכה במסורת שלה ופתחה גם את העונה הזו עם ניצחון, רק שהפעם זה היה מתוק במיוחד. בנג'מין מוקאנג'ו הקנה ללוריין יתרון מהיר של 0:2 עם שער בדקה החמישית ופנדל בדקה ה-19, אבל רוני רודלן צימק בדקה ה-32 ואז פינה את השטח לחלוץ הרכש איבן סנטיני שהגיע מסטנדרד ליאז'. הקרואטי, בעבר מועמד לבית"ר ירושלים ומכבי חיפה, השווה בדקה ה-43 והכריע את המשחק שלוש דקות לסיום. איזו בכורה.

משחקים נוספים:

מונפלייה - דיז'ון 0:1
למונפלייה: ריאד בודבוז (8)

דיז'ון - נאנט 1:0
לנאנט: ניקולאי תומסן (48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully