וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: עומר דמארי ערך בכורה כמחליף בניו יורק רד בולס

החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-79 בניצחון 1:3 של קבוצתו החדשה על מונטריאול אימפקט ולא הגיע למצבים מיוחדים. קני סייף בישל ב-1:1 של גנט מול שרלרואה, טוטו תמוז כבש שער בכורה בסין

* עומר דמארי ערך הופעת בכורה במדי ניו יורק רד בולס ב-1:3 על מונטריאול אימפקט. החלוץ הישראלי עלה מהספסל ל-11 דקות ראשונות בקבוצתו החדשה ולא הגיע למצבים קורצים. בראדלי רייט פיליפס כבש צמד (22, 41) ושון דייויס (46) הוסיף.

* קשר גנט, קני סייף, בישל את השער הראשון של קבוצתו (לנטו בדקה ה-58) ב-1:1 מול שרלרואה. סייף הוחלף בדקה ה-71. רמי גרשון פתח ושיחק 90 דקות. מדובר בתיקו השני של גנט בשלושת המחזורים הראשונים בבלגיה.

* אחרי פתיחת עונה מאכזבת שכללה הפסד ותיקו, זלצבורג של אוסקר גרסיה השיגה ניצחון ליגה שני רצוף, הפעם 0:2 בחוץ על ריד. מונס דאבור פתח בחוד של האלופה והוחלף בדקה ה-86. ברנרדו הברזילאי (47) וברישה (90) כבשו למנצחים.

* שער בכורה לטוטו תמוז במדי הונאן בילואוס מהליגה השנייה בסין. החלוץ הישראלי כבש היום (שבת) את שערו הראשון במדי קבוצתו החדשה, אך הובס 5:1 בידי ז'ג'יאנג ייטנג. תמוז קבע 1:1 בדקה ה-33 אחרי מבצע אישי נאה שכלל שני סומבררו, ולא היה רחוק מלהעניק נקודות נדירות לקבוצתו, שמדורגת אחרונה בליגה, אבל ראה את חבריו להגנה סופגים רביעייה בדקה 64, 84, 88 ו-90.

* קשר צסק"א מוסקבה, ביברס נאתכו, עלה מהספסל ושיחק 28 דקות בניצחון הדרמטי 0:1 על אוראל, במסגרת המחזור השלישי בליגה הרוסית. גאורגי מילנוב הבולגרי כבש את שער הניצחון בדקה ה-94 - 13 דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף.

* מרואן קבהא פתח בהרכב מאריבור ושיחק 73 דקות בהפסד 2:1 לגוריצה. סינטאיהו סלליך נכנס בדקה ה-70.

* שרן ייני ישב על הספסל ולא שותף בהפסד הביתי של ויטסה ארנהם 2:1 לדן האח.

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
בישל את שער היתרון. סייף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully