וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "וייד, כרמלו ופול עשויים להצטרף ללברון בקליבלנד ב-2018"

החוזה החדש של ג'יימס יסלול את הדרך לקבוצת העל הבאה? ב'ספורטס אילוסטרייטד' טוענים כי האפשרות שארבעת החברים הטובים ישלבו כוחות בעוד שנתיים אפשרית בהחלט: "זה עומד על הפרק"

לברון ג'יימס כריס פול דווין וייד כרמלו אנתוני בטקס ה-ESPYS. AP
בדרך לאיחוד מרגש? כרמלו, פול, וייד ולברון/AP

פחות מיומיים אחרי שקשר את עתידו בקליבלנד עם החוזה הגדול בתולדות ה-NBA, האפשרות שלברון ג'יימס יצרף לקאבס כמה מחבריו הטובים הולכת ונעשית ממשית, כך על פי דיווחים בארצות הברית. ב'ספורטס אילוסטרייטד' טוענים כי לברון חתם על חוזה לשלוש שנים, במהלכן ירוויח לא פחות מ-100 מיליון דולר, מתוך אמונה שניתן יהיה להנחית באוהיו בקיץ 2018 לפחות אחד מבין דווין וייד, כריס פול וכרמלו אנתוני. שלושתם יכולים להפוך לשחקנים חופשיים בלתי מוגבלים באותו קיץ, ובליגה מדברים כבר זמן רב על תרחיש שבו כמה מהם יתאחדו לאור החברות הקרובה ביניהם.

"בשלו התנאים לקבוצת העל הבאה ב-NBA, קבוצת הסופר-חברים של לברון", כתב בן גוליבר. "מה שצריך לקרות כדי שהתרחיש הזה יתממש הוא שוייד ופול יסיימו את החוזים הנוכחיים שלהם מבלי לחתום על חוזה חדש ושכרמלו ישתמש באופציה שלו להשתחרר מהחוזה בניקס בקיץ 2018. נכון, כרגע מדובר בתרחיש פנטסטי לחלוטין, אבל הוא בהחלט משהו שעשוי לעמוד על הפרק במוקדם או במאוחר".

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
היכונו לקבוצת הסופר-חברים של לברון/רויטרס

היחסים בין הארבעה נרקמו בנבחרת ארצות הברית והפכו לקרובים במיוחד בשנים האחרונות. מדי קיץ הם נפגשים לכמה ימים כדי לבלות יחד. לאחרונה הם גם נאמו יחדיו בטקס ESPYS נגד אלימות המשטרה כלפי שחורים.

אמש (שישי) גם ג'נרל מנג'ר קליבלנד דייויד גריפין התייחס לראשונה לחוזה חסר התקדים של כוכבו. "אנחנו ברי מזל שהצלחנו להרכיב קבוצה לאליפות, כזו שפיתחה אמון הדדי ויכולת הקרבה אחד בשביל השני. לברון הוא הלב של הקבוצה הזאת. המנהיגות, התשוקה והמחויבות חסרת הפשרות שלו אפשרו את ההצלחה שלנו. המסירות שלו לעיר ולקהילה אבסולוטית. לכן לא היינו מסוגלים לחשוב על תרחיש שהוא לא יישאר איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully