וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: מכבי נתניה ומכבי הרצליה נפרדו ב-2:2, ערן לוי כבש

האורחים הובילו 0:2 משערים של פושה (24) ובסטוס (44), אך הקבוצה של דראפיץ' חזרה תוך שלוש דקות בזכות קוגבניה (55) והקפטן (58), סבע החמיץ פנדל. קבוצתו של דורה גברה 1:2 על הפועל עפולה, 2:3 לאחי נצרת על נצרת עילית

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
חוזר לכושר. לוי/מגד גוזני

שלושה משחקים מהמחזור השני של גביע הטוטו בליגה הלאומית התקיימו היום (שישי), שניים במסגרת בית א' ואחד במסגרת בית ב'. הדרבי הנצרתי הסתיים ב-2:3 למכבי אחי נצרת על הפועל נצרת עילית, הפועל עכו גברה 1:2 על הפועל עפולה. בבית קבוצות המרכז נפרדו מכבי נתניה ומכבי הרצליה ב-2:2. המשחק שהיה אמור להתקיים בין הפועל פתח תקוה להפועל רמת גן בוטל בשל אי הוודאות בעניין המלאבסים, שהורדו לליגה א' בשל בעיות כלכליות.

בית א'

מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 2:3

אחרי ששתי הקבוצות סיימו בתיקו מאופס את משחקיהן הקודם במפעל, אלירן חודדה העלה את האורחים ליתרון (29), אך קבוצתו של ניסן יחזקאל ביצעה מהפך משעריהם של מוחמד חטיב (45), גל ספיר (61) ועלי חטיב (85).

הפועל עפולה - הפועל עכו 2:1

לאחר ששתי הקבוצות סיימו את משחקיהן במחזור הראשון ב-0:0, מורד אבו ענזה (22) וציון צמח (32) העלו את הקבוצה של שלומי דורה ליתרון מבטיח כבר במחצית הראשונה. איאן דארן הצליח רק לצמק בדקה ה-74.

בית ב'

מכבי נתניה - מכבי הרצליה 2:2

שתי הקבוצות צברו נקודה במחזור הראשון, וגם הפעם אף קבוצה לא הצליחה לרשום ניצחון ראשון למרות משחק טוב. ז'ורדן פושה (24) ומרקוס בסטוס (44) הורידו את הקבוצה של פטריסיו סייג ביתרון כפול למחצית, אך היורדת מליגת העל חזרה תוך שלוש דקות בזכות דידייה קוגבניה (55) וערן לוי (58). דיא סבע פספס הזדמנות להשלים מהפך מהנקודה הלבנה בדקה ה-68.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully