וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: קרלוס קוויאר חתם במכבי פתח תקוה

12.8.2016 / 13:05

הבלם הספרדי שרשם 124 הופעות בפרמיירליג באנגליה, עבר את הבדיקות והצטרף לקבוצה של קובי רפואה. במועדון סבורים: "אחד השמות הגדולים שהגיעו לישראל בשנים האחרונות"

קרלוס קוויאר שחקן מכבי פתח תקוה. מכבי פתח תקווה, אתר רשמי
החתמה משמעותית ללוזונים. קרלוס קוויאר/אתר רשמי, מכבי פתח תקווה

אחרי משא ומתן שנמשך שלושה ימים, מכבי פתח תקוה השלימה את העסקה הגדולה ביותר הקיץ: הבלם הספרדי של אלמריה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, קרלוס קוויאר (34), יהיה זה שיחליף את ברנהרד יאנצ'יק שעזב את המחנה באוסטריה, ויהיה הזר החמישי של הקבוצה אחרי אליסון דוס סנטוס, רומאריו פירס, אייטור מונרוי (במועדון מימשו את האופציה עליו) ומיחאי רומן. "זה כנראה אחד השמות הגדולים שהגיעו לישראל בשנים האחרונות", אמרו במלאבס מיד לאחר ההחתמה. על מועמדותו של קוויאר, שהגיע באמצעות סוכן השחקנים שלומי בן עזרא, פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

קוויאר שיחק בעבר באוסאסונה, ריינג'רס, אסטון וילה, סנדרלנד ונוריץ'. הוא צבר 124 הופעות בפרמיירליג האנגלית ו-וילה רכשה אותו בקיץ 2008 מריינג'רס תמורת 10 מיליון יורו. בשנים האחרונות, כשהוא שיחק בסנדרלנד, חל פיחות משמעותי במעמדו והוא מיעט לשחק. בקיץ שעבר הוא הפך לשחקן חופשי וחתם באלמריה מליגת המשנה בספרד. בעונה החולפת הוא רשם 18 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully