וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס יחתום על חוזה חדש בקליבלנד תמורת 100 מיליון דולר לשלוש שנים

הכוכב הודיע על החתימה שבדרך: "מאוד מתרגש". צפוי להיות בעל השכר הגבוה בהיסטוריה כשירוויח 31 מיליון דולר בעונה הקרובה. פורסם לוח המשחקים לעונה הקרובה ב-NBA, דוראנט מול אוקלהומה סיטי בשלישי בנובמבר

עריכת וידאו: מרום שפיצר

לברון ג'יימס הודיע הלילה (בין חמישי לשישי) כי הוא נשאר בקליבלנד ויחתום על חוזה חדש עם הקאבס. על פי הדיווחים, הסופרסטאר סיכם על חוזה לשלוש שנים, תמורת סכום עתק של 100 מיליון דולר. ג'יימס צפוי להרוויח 31 מיליון דולר בעונה הקרובה, שכבר תהפוך אותו לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר בהיסטוריה של הליגה הטובה בעולם, כשבעונה לאחר מכן שכרו יעלה ל-33 מיליון. השחקן אמר בהודעה למעריצים ולתקשורת: "החלטתי לחתום על חוזה חדש בקבוצה. אני מאוד מתרגש ולא יכול לחכות כבר לעונה הבאה כדי להלחם שוב על התואר".

הדומיננטיות של אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה הינה דבר מוכח כבר שנים רבות בליגה, כאשר בעונה האחרונה הוא הצליח לרגש ולהביא אליפות היסטורית לקליבלנד. זו היתה האליפות השלישית שלו בקריירה, לאחר שזכה בשתיים נוספות במדי מיאמי היט ב-2012 ו-2013. ג'יימס נבחר ארבע פעמים ל-MVP של העונה הסדירה, שלוש פעמים ל-MVP של סדרת הגמר ובעונה האחרונה העפיל לגמר הליגה בפעם השישית ברציפות.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
100 מיליון דולר בשלוש שנים. ג'יימס/GettyImages

לברון ג'יימס מודיע על הישארותו בקליבלנד

בנוסף, ב-NBA פירסמו הלילה את לוח המשחקים לעונת 2016/17 שתצא לדרך בסוף חודש אוקטובר הקרוב. לברון והאלופה יפתחו את העונה ב-25 באוקטובר מול ניו יורק ניקס, במשחק בו יקבלו את טבעות האליפות. המפגש המרכזי באותו יום יהיה בין סן אנטוניו וגולדן סטייט, בפתיחה מרתקת לעונה החדשה. המשחק הראשון של עמרי כספי וסקרמנטו יהיה מול פיניקס ודראגן בנדר, ב-26 לאוקטובר, כאשר באותו יום תשחק דנבר מול ניו אורלינס, אליה עשוי להצטרף שון דאוסון, שמחזיק בינתיים בחוזה לא מובטח אצל הפליקנס.

באחד המפגשים המסקרנים של העונה, קווין דוראנט, שעזב את אוקלהומה סיטי ת'אנדר לטובת גולדן סטייט עם הרבה רעש בקיץ האחרון, יפגוש את קבוצתו לשעבר בפעם הראשונה בשלישי בנובמבר. KD והווריירס יארחו באותו יום את ראסל ווסטברוק וחבריו באוקלנד, בעוד דוראנט יחזור לאולם הישן שלו ב-11 בפברואר. דרק רוז יפגוש את קבוצתו לשעבר, שיקגו בולס, כשיגיע עם ניו יורק לעיר הרוחות ברביעי בנובמבר.

עוד במוקד נמצא כמובן יום חג המולד (25 בדצמבר), בו ייערכו מספר משחקים מעניינים מאוד: קליבלנד תארח את גולדן סטייט לשיחזור גמר השנתיים האחרונות, כאשר עוד באותו יום, סן אנטוניו תפגוש את שיקגו, בוסטון את ניו יורק והקליפרס והלייקרס יפגשו בדרבי של לוס אנג'לס.

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. AP
יהיה חם. דוראנט עם ווסטברוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully