וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.8: ריאל בעקבות וייגל, עדנאן ינוזאי בסנדרלנד

הבלאנקוס עוקבים אחרי הקשר שעדיין לא האריך את חוזהו בדורטמונד, הקשר של יונייטד הושאל לעונה. וולבס בדרך לשבירת שיא מועדון וברצלונה תשאיל את טייו לפיורנטינה גם בעונה הקרובה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: לירוי סאנה מגיע למנצ'סטר סיטי

העברות

* פלוריאן תובאן הוצג במארסיי. הקשר הושאל לקבוצה מדרום צרפת אחרי שבניוקאסל הבהירו לו כי הוא לא נמצא בתוכניות.

* הקשר בן ה-23, חוסה קמפאנה, עזב את סמפדוריה וחתם בלבאנטה. לא ברור מה סכום ההעברה אותו שילמו הצפרדעים.

* עוד חיזוק לאספניול. מרטין דמיצ'ליס, שחוזהו במנצ'סטר סיטי הסתיים, חתם אצל התוכים. הבלם הוותיק שב לליגה הספרדית אחרי הקדנציה במדי מלאגה.

* עדנאן ינזואי, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, הושאל לעונה הקרובה לסנדרלנד. בשנה החולפת הבלגי הושאל לדורטמונד, אך לא זכה לדקות משחק רבות.

תומאס מולר באיירן מינכן מול יוליאן וייגל בורוסיה דורטמונד. AP
הבלאנקוס החדש? וייגל/AP

שמועות

* אינטר ואברטון מעוניינות להחתים את חאקים זייץ, החלוץ המרוקני של טוונטה שכבש 17 שערי ליגה בעונה החולפת בהולנד. גם אייאקס מנסה להחתים את החלוץ כמחליפו של ארקדיוש מיליק שעבר לנאפולי.

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מנהלות מאבק לרכישתו של גבריאל ברבוסה, כוכבה הצעיר של סנטוס ונבחרת ברזיל, שידוע בכינויו "גביגול".

* האם בורוסיה דורטמונד תאבד עוד יהלום? ריאל מדריד עוקבת בקשב אחרי יוליאן וייגל. הבלאנקוס סימנו את הגרמני המופלא שנכלל בסגל של יואכים לב ליורו 2016. וייגל עדיין לא הגיע להבנות עם דורטמונד בנוגע לשדרוג חוזהו.

* על פי התקשורת בקולומביה, זינדין זידאן הבהיר לחאמס רודריגס כי הוא לא נמצא בתוכניות של ריאל לעונה הקרובה ובמועדון יקשיבו להצעות לגביו.

* ברצלונה הגיעה להבנות עם פיורנטינה לגבי כריסטיאן טייו. הקיצוני יושאל שוב לקבוצה של פאולו סוזה, שתנסה לרכוש אותו רק בעונה הבאה.

* קריסטל פאלאס היא המועמדת הבכירה לקלוט את כריסטיאן בנטקה. ליברפול עדיין מתעקשת על 30 מיליון יורו עבור החלוץ.

חאמס רודריגס נבחרת קולומביה. רויטרס
בדרך החוצה. חאמס/רויטרס

* באיטליה בטוחים כי מילאן היא הקבוצה המובילה לקלוט את קשר צ'לסי, חואן קוואדראדו. ה'ווספה' הושאל בעונה הקודמת ליובנטוס ולא נכלל ברשימה של אנטוניו קונטה לקראת העונה שבפתח.

* ברנלי מנסה לצרף את קשר נבחרת בלגיה לשעבר, סטיבן דפור. האחרון נמצא בדרכו לאל ג'זירה, שכבר הגיעה להבנות עם אנדרלכט עם הצעה בסך שבעה מיליון יורו. העולה החדשה לליגה הבכירה בונה על מחטף של הרגע האחרון.

* וולבס הציעה לבנפיקה 20 מיליון יורו עבור אנדרסון טאליסקה. החלוץ היה מבוקש בליברפול ואם יגיע דווקא לוולבס הוא ישבור את שיא ההעברות של המועדון.

* באיטליה טוענים כי עסקת צירופו של סימונה זאזה לוולפסבורג נסגרה. הזאבים ירכשו את חלוץ יובנטוס תמורת 25 מיליון יורו, זאזה ירוויח כ-4.5 מיליון יורו לעונה בארבע השנים הקרובות.

השופט בנג'מין וויליאמס שולף כרטיס אדום לשחקן נבחרת בלגיה סטיבן דפור (מימין). רויטרס
יגיע לממלכה? דפור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully