וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת גלזגו חוקרת אוהד סלטיק שתקף את ניר ביטון: "ציוני מזוהם"

סלטיק כמרקחה: פוסט של אוהד שהציע "להעביר את החלאה הישראלית לידי חמאס" ו"לשלוח אותו לגז" הפך לוויראלי. ארגונים פרו-ישראלים בבריטניה הגיבו בזעם, המשטרה צפויה לעצור אותו

ניר ביטון שחקן סלטיק. GettyImages
לא נעים. ניר ביטון/GettyImages

סלטיק מתכוננת במרץ למשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות מול הפועל באר שבע, אבל כעת צפה פרשייה חדשה שמאפילה על ההכנות: אוהד סלטיק תקף את ניר ביטון בכינויים אנטישמיים בפייסבוק וקרא להפסיק לעודד אותו. האוהד, דניאל יחיא, סטודנט באונרסיטת אדינברו, הובא לחקירה על ידי משטרת גלזגו אחרי שפרסם שלל פוסטים בעלי אופי אנטישמי. "ניר ביטון הוא עכבר ציוני מזוהם. נמאס לי לראות את האוהדים שלנו צועקים בשמו ומפגינים חיבה כלפיו. אנחנו מועדון שפתוח לכולם, אבל כשאומרים כולם, מתכוונים רק למי שאנושי, והציונים הוא לא כאלה. אולי חמאס יהיה מעוניין לקחת אותו מאיתנו?", כתב. אוהדים אחדים גיבו את האוהד בפייסבוק ואחד מהם אף הציע "לשלוח אותו לגז".

זמן קצר לאחר שהפוסטים הללו היכו גלים בקרב אוהדי סלטיק, פרסמו כמה ארגונים בריטיים פרו-יהודיים הודעות גינוי. "אין דרך אחרת לתאר את זה חוץ מנאום שנאה ושטנה", כתב ניצול השואה אגנס גרונוולד.

מאז שהוגרלה עם הפועל באר שבע, סלטיק מתכוננת למפגן פרו-פלסטיני בסלטיק פארק ביום רביעי הקרוב. עשרות אוהדים כבר הודיעו כי יביעו מחאה על "הפעולות הלא הומניות של ממשלת ישראל" באצטדיון והם אף מתכננים עצרת תמיכה בפלסטינים לפני פתיחת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully