וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה אברלדזה מרוצה: "זו מכבי תל אביב שאני רוצה לראות"

10.8.2016 / 23:16

מאמן מכבי תל אביב התעודד מיכולת קבוצתו ב-0:3 על רעננה. על היידוק ספליט, שהובסה 4:0 בידי דינמו זאגרב: "יודעים כמה הם מסוכנים". נוסא איגייבור: "מרגיש טוב יותר מבחינה פיזית"

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. מגד גוזני
מתעודד. שוטה ארבלדזה/מגד גוזני

חמישה ימים לפני הדרבי בגביע הטוטו, הבטיחה הערב (רביעי) מכבי תל אביב את מקומה ברבע גמר המפעל לאחר שהביסה את הפועל רעננה 0:3. נוסא איגייבור (14), דור מיכה (61) ואורלנדו סה (90) כבשו לצהובים, שטיילו על אף הכרטיס האדום של אלי דסה על סף השריקה לסיום המחצית הראשונה.

"אני מרוצה לא רק מהתוצאה, זו מכבי שאני רוצה לראות", אמר שוטה ארבלדזה בסיום. "שיחקנו שישה משחקים באירופה ושלושה משחקים בגביע הטוטו. במחצית השנייה היינו יותר אגרסיביים ואהבתי לראות את זה. נוסא אייגיבור היה טוב מאוד. היה מאוד חשוב. דור מיכה הוא ילד של מכבי, הוא גדל פה. זה מאוד חשוב בשבילו להבקיע. שמעתי הרבה מאוד על הדרבי, יהיה מעניין".

על המפגש מול היידוק ספליט, שהובסה 4:0 בידי דינמו זאגרב ואיבדה את מזנה המושלם בליגה הקרואטית, אמר המאמן הצהוב: "אסור לנו לחשוב יותר מדי על המשחק נגד היידוק ספליט. לפני שהם באים לכאן יש להם שני משחקים לשחק. אנחנו יודעים כמה מסוכנים הם יכולים להיות ואנחנו מצפים למשחק".

נוסא אייגיבור, שהצטיין וכבש שער נהדר, אמר: "אני חושב שהמשחק הזה מאוד חשוב בשבילנו כי במשחק הקודם המאמן לא היה מרוצה. אני מרוצה מהתוצאה, מהמאמן ומכולם. אני מרגיש טוב יותר מבחינה פיזית, בשנה שעברה הברך שלי כאבה לעיתים ועכשיו אני מרגיש טוב מאוד. כל השחקנים עשו עבודה טובה ולא רק אני. אנחנו צריכים להמשיך לשחק כקבוצה וזה מה שחשוב".

מנגד, המאמן המפסיד חיים סילבס אמר בסיום: "במחצית הראשונה היה משחק בסדר גמור. בחצי השני שיחקנו ממש לא חכם. לא היינו שם והפסדנו בצדק. כמו שזה נראה עכשיו אנחנו לא מוכנים לליגה, אבל אנחנו נהיה מוכנים. יש לנו עוד דברים שאנחנו צריכים לעשות. אנחנו כרגע קבוצה לא מספיק טובה, אבל למזלנו זה גביע הטוטו ועוד משחקים שאנחנו לוקחים אותם כמשחקי מבחן".

עוד בנושא:

גביע הטוטו: מכבי תל אביב הביסה את הפועל רעננה 0:3

סקאריונה מול עידו לוי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully