וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי: "יודע שאני צריך לחזור ללייפציג, רוצה להישאר כאן. נראה"

חלוץ ניו יורק רד בולס הוצג בפני העיתונאים והצהיר: "נרגש להיות כאן, לא יכול לחכות כבר לעלות לכר הדשא". מאמנו החמיא: "עומר נהדר מול השער, איתו נוכל להתקדם". דמארי עשוי לערוך בכורה בהרכב מול מונטריאול אימפקט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתרגש. דמארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פחות משבוע מאז שחתם בניו יורק רד בולס, עומר דמארי הוצג הלילה (בין שלישי לרביעי) בצוותא עם דניאל רויאר. חלק מהפרשנים בארצות הברית עדיין לא בטוחים הם צירופו של חלוץ נבחרת ישראל יגרום למאמן הקבוצה, ג'סי מארש, לשנות את המערך כאשר דמארי עשוי לחלוק את המקום במרכז ההתקפה עם בראדלי רייט פיליפס. האחרון סובל מפציעה, דבר שיכול להעניק לרכש הטרי מקום בהרכב מול מונטריאול אימפקט במחזור הקרוב.

"זה תמיד לא פשוט עבור שחקנים להגיע במהלך העונה ל-MLS", הסביר מארש והוסיף: "אנחנו רוצים ששניהם יהיו בכושר ולכן נשלב אותם בהקדם האפשרי. אנחנו והשחקנים שמחים להיות זה עם זה". על החלוץ הוסיף המאמן: "הוא כבר חווה את שתי המועדונים האחרים של רד בולס, הפילוסופיה של המועדונים היא אותה פילוסופיה. קיבלנו לסגל שני שחקנים חכמים, עם תנועה איכותית וכאלה שיעזרו לנו להרים את הרמה". מארש גם חלק שבחים לדמארי: "חשבתי על האפשרות שעומר ישחק כחלוץ שני, זה משהו שנצטרך להשקיע בו מחשבה. דמארי נהדר מול השער, עם התכונות שלו כחלוץ נוכל להתקדם".

דמארי הוסיף: "אני נרגש להיות כאן כחלק מהמועדון הגדול הזה. אני לא יכול לחכות כבר לעלות על כר הדשא ולשחק, להיות חלק מהקבוצה ולהצליח כאן. חתמתי למספר חודשים ואעשה את המיטב כדי להראות את האיכויות שלי. אני מודע לכך שאצטרך לחזור ללייפציג בעוד מספר חודשים, אבל אני רוצה להישאר כאן, נראה. אצטרך ללמוד את שיטת המשחק, הבנתי שמדובר בקבוצה שלוחצת כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully