וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט בראון חתם לעונה נוספת בעירוני נהריה

10.8.2016 / 8:28

הפורוורד האמריקאי (28, 1.98), שהשתפר משמעותית ככל שהעונה הקודמת התקדמה, האריך את חוזהו בעין שרה. היו"ר ניסים אלפסי: "הוא אחד מעמודי התווך של הקבוצה"

one

עירוני נהריה הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי גילברט בראון לעונה שנייה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בתחילת הקיץ, בנהריה סימנו את בראון עוד בסיום העונה כשחקן שאותו רוצים לשמור, אך בין הצדדים התגלו פערים שמנעו את העסקה בשלב הראשוני. בשבועות האחרונים התקשה השחקן למצוא קבוצה, ודרישותיו ירדו עד שהגיעו למה שנהריה הציעה. "אני שמח על כך שגילברט ממשיך איתנו עוד עונה", אמר היו"ר ניסים אלפסי, "גילברט הוא אחד מעמודי התווך של הקבוצה, הן מקצועית והן חברתית. ואין ספק שהוא ימשיך להיות גורם משמעותי גם בעונה הקרובה".

בראון (28, 1.98) הצטרף לנהריה אחרי עונה לא רעה בכלל בפיסטויה האיטלקית, אליה הגיע לאחר מספר שנים במרכז ודרום אמריקה. הפורוורד האמריקאי הינו בוגר מכללת פיטסבורג, בשורותיה שיחק בין 2006 ו-2011. הקדנציה שלו בעין שרה החלה לאט, אך ככל שהתקדמה העונה הפך לאחד השחקנים הבולטים במועדון כשהוא מסיים את העונה עם 12.5נקודות ו-4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל של נהריה, שתשחק העונה כזכור במוקדמות ליגת האלופות, כולל את הזרים בראון, ניק פאוסט שמגיע מהמכללות, מרקיס טיג, אח של שחקן ה-NBA ג'ף טיג ויינסי גייטס ששב לישראל. בגזרה הישראלית שמרו במועדון על הקפטן ערן אסנטי והרכז ניב ברקוביץ' וצירפו אליהם את הפורוורד יהונתן שולדבראנד, המתאזרח סטו דגלאס והסנטר איגור נסטרנקו.

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית' מול שחקן עירוני נהריה גילברט בראון. ברני ארדוב
בקו התקדמות. גילברט בראון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully