וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד חוגגים: "ריאל - אלופה עד השנייה האחרונה", רונאלדו בירך

בבירת ספרד לא נרגעו מה-2:3 הדרמטי של הבלאנקוס על סביליה בגמר הסופרקאפ האירופי: "ההתעקשות של זיזו על קרבחאל עשתה את שלה, הוא המגן הטוב בעולם". זידאן: "ראמוס תמיד עושה את ההבדל". בייל החמיא לחברים

שחקני ריאל מדריד חוגגים. GettyImages
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם זידאן/GettyImages

ריאל מדריד זכתה הערב (שלישי) בתואר הראשון שלה לעונת 2016/17, כשניצחה בגמר הסופרקאפ האירופי את סביליה, 2:3 לאחר הארכה. גיבורי הערב היו שניים מחוליית ההגנה של אלופת אירופה - סרחיו ראמוס, ששלח את המשחק להארכה לאחר שכבש שער שוויון בתוספת הזמן של 90 הדקות, ודניאל קרבחאל, שכבש שער ניצחון מדהים בדקה ה-119. מאמן הבלאנקוס, זינדאין זידאן, יכול להיות מרוצה מהתואר המוקדם, במיוחד לאחר שזכה בו ללא מספר שחקנים משמעותיים, כולל כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל. הצרפתי אף זכה לחגיגה אישית כאשר לאחר המשחק, שחקני קבוצתו חגגו ושפכו מים לכל עבר בחדר ההלבשה, כולל על המאמן.

בתקשורת במדריד חגגו עוד תואר בעידן זיזו: "אלופה עד השנייה האחרונה", נכתב ב'מארקה'. את ההצגה גנב קרבחאל: "ההתעקשות של זיזו על דניאל עשתה את העבודה. קרבחאל הוא היחיד שפותח את הדרך עבור השחקנים הצעירים. מישהו עוד צריך הוכחה לכך שמדובר במגן הטוב בעולם?". רונאלדו הצטרף למברכים דרך הרשת, גם בייל שנותר במדריד התרגש:" איזו פתיחה נהדרת לעונה. החברים עבדו קשה, זה ניצחון גדול שלהם!".

לאחר המשחק אמר זידאן: "צריך לברך את סביליה על ההופעה הנהדרת שלהם. לפעמים כדי להנות צריך משחק טוב משתי הקבוצות וזה מה שראינו היום. אמנם אנחנו ניצחנו, אך הם היו מצוינים". זידאן החמיא גם לסרחיו ראמוס: "הוא הקפטן שלנו, הוא שחקן חשוב מאוד ותמיד נמצא שם כדי לסייע לזכות בגביע. לא צריך לתת לו הוראות מיוחדות והוא תמיד מצליח לעשות את ההבדל". הצרפתי הוסיף: "יש לנו סגל טוב עם שילוב של שחקנים ותיקים וצעירים. השחקנים הם הדבר החשוב ביותר, כך זה תמיד היה".

ראמוס עצמו דיבר גם לאחר המשחק: "זה מדהים. כאשר אתה מנסה להשיג משהו וחולם עליו, עליך להילחם עד השניה האחרונה על מנת להשיג אותו. העבודה המשותפת היא הדבר החשוב ביותר ומה שצריך להדגיש. עלינו להמשיך לעבוד קשה על מנת שנגיע בכושר טוב לפתיחת העונה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
סרחיו ראמוס עם תואר איש המשחק/GettyImages

מרקו אסנסיו, שכבש שער מרהיב מ-30 מטר, הפך לכובש הצעיר ביותר של הבלאנקוס בגמר אירופי בגיל 20 ו-201 ימים, אמר: "אני מאוד שמח, כנראה שהערב נועדנו גם לסבול. הצלחנו להחזיק בכדור ובסוף קרבחאל כבש שער נהדר. לא וויתרנו כי זה האופי שלנו, תמיד יש עדיין סיכוי לנצח בכל משחק. אנחנו מאוד שמחים לזכות בסופרקאפ".

מאמן סביליה, חורחה סמפאולי, התראיין גם הוא לאחר משחקו הרשמי הראשון במועדון הספרדי: "אני מרגיש גאווה. הקבוצה הראיתה הרבה אומץ בצורה שהיא שיחקה מול אלופת אירופה. ב-20 הדקות הראשונות ריאל שלטה, אך לאחר מכן הצלחנו לעשות את הדברים טוב יותר. אני שמח שהצלחנו להחזיק בכדור וליצור הזדמנויות".

ויטולו, שסחט את הפנדל לזכות סביליה, דיבר על תחושת ההחמצה: "זה קרה לנו גם בסופרקאפ הקודם. זה כבר היה בידיים שלנו, ובסוף בגלל טעויות קטנות הפסדנו גביע שהיינו קרובים אליו מאוד".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם המאמן זינדין זידאן. GettyImages
הרצף נמשך. זיזו עם השחקנים/GettyImages
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם גביע הסופר קאפ האירופי. GettyImages
ראמוס עם הגביע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully