וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עברה בבקרה. שובשיץ ינחת הלילה

כל שחקני הסגל יעמדו לרשות אלי גוטמן במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה. יו"ר הבקרה: "הועברנו לנו בטוחות וערבויות לעונה הבאה". נמניה ניקוליץ' האריך את חוזהו בשנתיים נוספות. הקשר הקרואטי ינחת כדי לחתום

יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב עברה היום (שלישי) בבקרת התקציבים, וכל הסגל ישחק מחר במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה. יו"ר הבקרה עופר אורליצקי אמר: "קיבלנו את האישורים מרואה החשבון של הקבוצה כי כל השכר הועבר והועברו לנו בטוחות וערבויות לעונה הבאה. מחר הקבוצה תעבור סופית בבקרה".

הקפטן החדש של הפועל תל אביב, נמניה ניקוליץ', האריך היום (את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות וחתם עד קיץ 2019. ניקוליץ' שמוערך מאוד על ידי המאמן אלי גוטמן, מיועד לשמש כמנהיג את האדומים במרכז המגרש בשנים הקרובות.

ניקוליץ' אמר לאתר הרשמי של המועדון: "טוב לי בהפועל תל אביב. אני נהנה פה ומאמין גדול בעתיד של המועדון. אני מקווה שנעשה עונה טובה ושהאוהדים יתנו לנו הרגשה ביתית בפתח תקוה בדיוק כמו שנתנו לנו בבלומפילד".

מנכ"ל המועדון ניר ענבר הוסיף: "ההחתמה של ניקוליץ' היא המשך ישיר לרצון שלנו לייצר בסיס לטווח הארוך. יחד עם גוטמן שחתום לשלוש שנים, ההשקעה הגדולה בנוער ושחקנים אחרים שחתומים לטווח ארוך, אנחנו בונים את השלד של המועדון לשנים הקרובות".

הקשר הקרואטי, דמיאר שובשיץ' ינחת היום בארץ במטרה לחתום בהפועל תל אביב. כזכור, לפני יומיים דיווחנו פה באתר כי הקשר והאדומים נמצאים במשא ומתן מתקדם ואף כבר הגיעו לסיכום עקרוני כי יצטרף לקבוצה. התנאים בין הפועל לבין קבוצתו של שובשיץ', דינמו זאגרב, נפתרו והוא ינחת בארץ על מנת להגיע לסיכום סופי ולעבור בדיקות רפואיות ולחתום בהפועל כזר נוסף.

עוד בנושא:

דאמיר שובשיץ' סיכם עקרונית בהפועל תל אביב
כל החדשות על הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

נמניה ניקוליץ' הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
מיועד לשמש כמנהיג של הקבוצה. ניקוליץ'/ניב אהרונסון

הקשר הקרואטי, דמיאר שובשיץ' ינחת היום בארץ במטרה לחתום בהפועל תל אביב. כזכור, לפני יומיים דיווחנו פה באתר כי הקשר והאדומים נמצאים במשא ומתן מתקדם ואף כבר הגיעו לסיכום עקרוני כי יצטרף לקבוצה. נראה כי רוב המחלוקות בין הפועל לבין קבוצתו של שובשיץ', דינמו זאגרב, נפתרו והוא נחת בארץ על מנת להגיע לסיכום סופי ולעבור בדיקות רפואיות ולחתום בהפועל כזר נוסף.

למרות שנולד בבוסניה ושיחק במדי נבחרת הנערים שלה, שובשיץ' רשם שתי הופעות במדי הנבחרת הצעירה של קרואטיה ב-2011. את הקריירה המקצוענית שלו החל בנ.ק. זאגרב, אליה הגיע ממחלקת הנוער של סראייבו. תקופה מוצלחת במדי לוקומוטיבה זאגרב הובילה למעבר לדינמו הגדולה שגם רכשה את כרטיסו בינואר, אך שובשיץ' מיעט לשחק והחליט לחפש קבוצה חדשה.

בעונה האחרונה כבש השחקן שני שערים בחמישה משחקים במדי לוקומוטיבה, לפני שעבר לדינמו ורשם בשורותיה 14 הופעות ליגה, מתוכן חמש בהרכב. שובשיץ' משחק בדרך כלל בעמדת הקשר הקדמי, אך יכול לאייש עמדות נוספות בקישור ובעונה שעברה אף שיחק כקשר אחורי.

עדכון ראשון: 12:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully