וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה נפרד מיובנטוס: "זה רגע של עצב, למדתי הרבה מהתקופה כאן"

אחרי ששבר את שיא ההעברות ועבר למנצ'סטר יונייטד, הקשר הצרפתי נפרד מאוהדי הביאנקונרי: "מסיים חוויה שהתחילה טוב מאוד. אני מודה לאוהדי, שחקני ואנשי יובנטוס, תמיד תהיו בליבי"

רויטרס

פול פוגבה השלים הלילה (בין שני לשלישי) כצפוי את המעבר שלו מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד תמורת סכום שיא של 110 מיליון יורו. הקשר הצרפתי קיבל כבוד של מלכים במנצ'סטר, אבל אצל אלופת איטליה לא ממש אהבו את המעבר שלו לאנגליה.

פוגבה דיבר לאתר הרשמי של השדים האדומים, ולאחר מכן גם נפרד מיובנטוס כשאמר: "בוקר טוב לכל אוהדי יובנטוס. זה רגע של עצב, אני חייב לומר, בגלל שאני עובר לקבוצה אחרת. אני מסיים חווייה שהתחילה טוב מאוד ואני מאוד שמח על כך. התבגרתי ולמדתי הרבה מהתקופה שלי כאן. אני מודה לכל שחקני, אוהדי ואנשי יובנטוס. אתם תמיד תהיו בליבי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפרד מיובנטוס. פוגבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פוגבה הבקיע בסך הכול 28 שערים ב-124 הופעות במדי הביאנקונרי בארבע עונות. באיטליה מבקרים את הקשר על כך שהוא עוזב קבוצה שתשחק בליגת האלופות ומצטרף לקבוצה שלא תהיה במפעל היוקרתי. הגברת הזקנה ממשיכה בקיץ העמוס שלה בשוק ההעברות וצירפה לשורותיה את גונסאלו היגואין מנאפולי, מרקו פיאצה מדינמו זאגרב, מיראלם פיאניץ' קשרה של רומא ומריו למינה קשרה של מארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully