וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.8: ברצלונה בעקבות לוקאס פרס, יובנטוס מתלבטת

האלופה הספרדית צפויה להיכנס למשא ומתן עם חלוץ דפורטיבו, שמבוקש גם בלסטר. הגברת הזקנה לא החליטה מי יחליף את פוגבה ובפורטו מעוניינים ביהלום החדש של ריאל מדריד. אולימפיאקוס ממשיכה לשנות את הסגל, רולי נשאר בסוסיאדד

רויטרס

העברות

* הושלמה עסקת ההעברה של ג'ון סטונס מאברטון למנצ'סטר סיטי. התכולים שילמו על בלם נבחרת אנגליה 47.5 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה

* רשמית: פול פוגבה חתם לחמש שנים במנצ'סטר יונייטד. לידיעה המלאה

* עדיין לא ברור האם ויקטור ימשיך כמאמן אולימפאקוס, אך האלופה היוונית מתחזקת אחרי ההדחה מול הפועל באר שבע. אנדרה מרטינס עזב את ספורטינג ליסבון והצטרף לאולימפיאקוס בהעברה חופשית.

* חרונימו רולי השלים את המעבר באופן קבוע לריאל סוסיאדד. הבאסקים עדיין לא פרסמו את הרכישה של השוער, שנכלל בסגל של ארגנטינה לריו 2016.

* סוון גוס, המגן הימני של ת'ון, הושאל ליאנג בויז לעונה.

* הקשר הרומני של ויטורול, פלורין טנסה, עבר לסטיאווה בוקרשט תמורת 1.5 מיליון יורו. טנסה בן ה-21 הפך לרכש הרביעי בהיסטוריה של סטיאווה.

* סוונסי הודיעה כי המגן אנחל רנחל האריך את חוזהו במדי הברבורים עד 2020.

שמועות

* ברצלונה לא מוותרת על האפשרות לצרף חלוץ. האלופה הספרדית תגיש הצעה לראשי דפורטיבו לה קורוניה לגבי לוקאס פרס. הספרדי מבוקש גם בלסטר, שעל פי הדיווחים באנגליה הציעה עבורו 15 מיליון יורו. פרס, שנחשב לאחד מהשמות בפנקס של לואיס אנריקה, סיים את העונה הקודמת עם 17 שערי ליגה.

* יובנטוס ממשיכה בניסינות לדלל את הסגל. מאוריסיו איסלה הגיע להבנות עם ראשי קאלירי, שתשלם עבור המגן 4.5 מיליון יורו.

* הגברת הזקנה כבר מחפשת במרץ מחליף לפוגבה, ומתלבטת בין ניסיון לצרף את בלס מטוידי מפ.ס.ז' או אקסל ויטסל, שדחה את אברטון וליברפול, ושייך לזניט סנט פטרסבורג.

* האם אחרי גונסאלו היגואין נאפולי עומדת לאבד כוכב נוסף? סוכנו של לורנצו אינסינייה זרק פצצה לאחר פגישה עם הנהלת הקבוצה. "לא אהבנו את הצעה הכספית, יש לנו הצעות טובות יותר, יכול להיות שנאלץ לבקש לעזוב".

* פורטו גיששה אצל ריאל מדריד לגבי מרקו אסנסיו. הקשר הספרדי, שהושאל בעונה הקודמת לאספניול, והרשים את זינדין זידאן בהכנה עשוי להגיע לקבוצה של נונו כדי לקבל דקות באופן משמעותי יותר.

* לאחר מכירתו של ג'ון סטונס, אברטון כבר עובדת על מציאת מחליף לחוליית ההגנה. על פי דיווח ב'סקיי' הטופיס סיכמו עם סוונסי על רכישתו של שחקן נבחרת ויילס אשלי וויליאמס תמורת 14 מיליון יורו.

לוקאס פרס דפורטיבו לה קורוניה. GettyImages
יבחר בברצלונה? לוקאס פרס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully