וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: 2:2 בין עירוני נשר ומכבי הרצליה

עבודי (16) ורול (49) העלו את הקבוצה הצפונית ליתרון, אלמלם (55) צימק וסולטן השווה (60) להרצליה. 1:1 בין קטמון וראשון לציון, אחי נצרת והפועל עפולה סיימו ב-0:0, גם נצרת עילית והפועל עכו

שחקני מכבי הרצליה חוגגים. ברני ארדוב
הצליחו לחזור למשחק. שחקני מכבי הרצליה/ברני ארדוב

המחזור הראשון בגביע הטוטו של הליגה הלאומית נמשך היום (שני) עם ארבעה משחקים מבתים א', ב' ו-ד'. המפגש עם מירב השערים היה בבית ב' בין עירוני נשר ומכבי הרצליה, שהסתיים ב-2:2, כאשר במשחק בבית ד' הפועל קטמון סיימה ב-1:1 עם הפועל ראשון לציון. בבית א' נפתחו היום המשחקים, אך שניהם אכזבו כשהסתיימו ללא שערים. מכבי אחי נצרת סיימה ב-0:0 עם הפועל עפולה, בעוד נצרת עילית והפועל עכו נפרדו גם הן בתיקו מאופס.

בית א'

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 0:0

הפועל נצרת עילית - הפועל עכו 0:0

המשחקים הראשונים בבית נפתחו בצורה מאכזבת, לאחר ששניהם הסתיימו ללא שערים.

בית ב'

עירוני נשר - מכבי הרצליה 2:2

המפגש המרתק של היום שהניב את מרבית השערים היה זה בין הקבוצה הצפונית והקבוצה מהשרון. נאור עבודי (16) היה הכובש הראשון לנשר, בעוד רן רול הכפיל (49). הרצליה הצליחה לחזור למשחק משערים של שימי אלמלם (55) ואלון סולטן (60).

בית ד'

הפועל קטמון ירושלים - הפועל ראשון לציון 1:1

לאחר הניצחון של מכבי שעריים על הפועל ירושלים ביום שישי, המפגש השני בבית נערך בין הפועל קטמון והפועל ראשון לציון. עמרי שקל הצליח להעלות את המארחים ליתרון בדקה ה-15, אך גיא גרוס השווה בדקה ה-44 וקבע את חלוקת הנקודות בין הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully