וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגביע הטוטו: הפועל חיפה החזירה את אלבז, קרית שמונה תשנה מערך?

האדומים החזירו את החלוץ הצעיר בעקבות פציעתו של קוראץ', סליחי הוצע. איוניר עשוי לפתוח עם שני בלמים (19:15, ספורט 5 לייב) ועדיין מחכה לבן בסט. באר שבע בהרכב משני מול אשדוד

מחזור 4מחצית09/08/2016
הפועל חיפה
    1:1
      עירוני קרית שמונה

      משחקי גביע הטוטו יימשכו מחר (שלישי) עם מפגש בבית א' בין הפועל חיפה לעירוני קרית שמונה (19:15, פריצות בספורט 5 לייב), ומשחק אחרון בשלב הבתים עבור הפועל באר שבע שכבר עלתה לרבע הגמר ותארח את מ.ס. אשדוד במסגרת בית ג' (19:30, ספורט 5 לייב).

      הפועל חיפה:

      מהמקום הראשון של בית א' בגביע הטוטו הפועל חיפה תנסה להכניע את עירוני קרית שמונה. מי שערך אימון מלא ראשון הוא דור מלול, שמחלים מהפציעה. ז'רקו קוראץ' שייעדר חצי שנה מהמגרשים בעקבות קרע ברצועה ייעדר כמובן. במועדון ממתינים לתוצאות הבדיקה של ז'וליו סזאר שלא ייכלל בסגל. הוא צפוי להיעדר מספר ימים ולחתום על חוזה. בעקבות היעדרותו של קוראץ', במועדון החליטו להחזיר את אלי אלבז לסגל. לקבוצה הוצע החלוץ חמדי סליחי, אך במועדון נוטים לא להחתים שחקן התקפה נוסף בשלב זה, אולי מלבד חלוץ הפועל ירושלים איתמר כהן שאלי כהן נתן אור ירוק להחתימו ובמועדון ממתינים להחלטה של יואב כץ.

      הרכב משוער: פיט פלטהאוזן, לירן סרדל, אופק פישלר, ניסו קפילוטו, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, הישאם כיוואן, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, אדילסון באהיה, שלומי ארבייטמן.

      עירוני קרית שמונה:

      מוטי איוניר תרגל לקראת המשחק מערך של שני בלמים, כאשר לא מעט שחקנים צפויים לזכות לקצת מנוחה. בקרית שמונה רוצים מאוד לרשום ניצחון גם בשביל להעפיל לשלב הבא ובעיקר כדי להתחיל ולצבור ביטחון לקראת פתיחת הליגה. במקביל למשחקים בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק בחוד, כשאם עדן בן בסט לא ישוחרר בימים הקרובים בקבוצה ינסו להחתים שחקן זר בעמדה זו. גם אחמד עאבד מחכה להתפתחויות עם מכבי חיפה או מכבי תל אביב שעשויות לקלוט אותו

      הרכב משוער: איתמר ניצן, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, דין מימוני, אלי בלילתי (יוגב הזוהרוי), רפאל ז'טאי, עדן שמיר, עידו דוידוב, אחמד עאבד, ג'וזף גנדה, מאוריסיו.

      הפועל באר שבע:

      אצל האלופה ינסו לווסת את הכוחות לקראת השבוע הבא, כאשר במסגרת השבוע הכולל משחק כל 48 שעות, הפועל באר שבע תארח את מ.ס. אשדוד. המאמן ברק בכר עוד לא פרסם את הסגל, אבל ההערכה שייתן לשלושה או ארבעה שחקנים בכירים מנוחה וכן יחלק את הדקות גם במשחק עצמו. מיגל ויטור שסובל ממתיחה ברצועות הברך עדיין בספק למשחק מול סלטיק ובקבוצה מנסים להכשירו. מי שייכנס לסגל הוא רועי גורדנה, שלא היה בתכניות המקצועיות אך חוזר לסגל ועדיין לא ברור אם יעזוב לפני תום מועד ההעברות הנוכחי.

      הרכב משוער: גיא חיימוב, בן ביטון, מתן אוחיון, עמית ביטון, בן תורג'מן, דן ביטון, יובל שבתאי, מהראן ראדי, רועי גורדנה, בן שהר, לוסיו.

      מ.ס אשדוד:

      נקודה אחת תספיק למ.ס. אשדוד לצורך העפלה לרבע הגמר, כשניצחון יקפיץ אותה לפסגת הבית על חשבון הפועל באר שבע. מי שייעדרו הם מיכאל אוחנה וחן עזריאל הפצועים. הזר הקרואטי החדש דראז'ן בגאריץ' יערוך בכורה בהרכב, אחרי ששותף כמחליף ב-2:2 נגד הפועל אשקלון ביום שבת.

      הרכב משוער: רועי משפתי, טום בן זקן, ניבאלדו, נינו גאלוביץ', אדיר טובול, רועי בקל, חאתם עבד אלחמיד, גדי קינדה, אור אינברום, דין דוד, דראז'ן בגאריץ'.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully