וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חיזוק לדרום: טיישון טיילור חתם במכבי קרית גת

8.8.2016 / 17:50

נתי כהן חיזק את הסגל עם הגארד האמריקאי בן ה-26 שמתנשא לגובה של 1.91 מטר, ששיחק בעבר בברוקלין נטס ובדינמו מוסקבה. קלע 16.4 נקודות למשחק בעונה החולפת בליגה בוונצואלה

טיישון טיילור מכבי קרית גת. מכבי קרית גת, אתר רשמי
טיישון טיילור מוצג/אתר רשמי, מכבי קרית גת

הפאזל הושלם: טיישון טיילור חתם במכבי קרית גת. הדרומיים השלימו הבוקר את תמונת הסגל לעונת 2016/17 אחרי החתמתו של טיילור. הגארד האמריקאי (26, 1.91), בעל העבר ב-NBA במדי ברוקלין נטס, מגיע מהליגה בפורטו ריקו. בעברו טיילור הופעות בליגה הרוסית ובליגת הפיתוח האמריקאית. עם החתמתו של טיילור כאמור, סוגרת קבוצתו של נתי כהן את סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה. בעונה החולפת טיילור רשם 16.4 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים למשחק במדי קבוצת גווארוס.

ברשימת הישראלים של קרית גת ניתן יהיה למצוא בעונת 2016/17 את אורי קוקיה, אור סולומון, איגור מאיור, אייל שולמן, נטע סגל והמתאזרח היהודי-אמריקאי אלכס רוזנברג. מלבד טיילור, הזרים האחרים בקבוצה הם מרקו קילינגסוורת', שממשיך לעונה שנייה, טרוור רלפורד וג'יימס סינגלטון.

כפיר סוויסה, מנכ"ל מכבי קרית גת: "ברוך השם הסגל הושלם. ההחתמה של טיילור היא החתיכה האחרונה שהשלימה את הפאזל. בנינו סגל מאוזן, עם צעירים מוכשרים שיקבלו את הבמה המושלמת עבורם לפרוץ קדימה בשילוב של שחקנים מאוד מנוסים. אנחנו סומכים על נתי והצוות המקצועי שינהיגו את הקבוצה ויובילו אותה למקומות טובים. מכבי קרית גת מוכנה לליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully