וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "להתייחס לדוראנט או קרי כנבלים - זה אבסורדי לחלוטין"

מאמן גולדן סטייט על שינוי הסטטוס של דוראנט בעקבות המעבר: "קווין אחד השחקנים הכי חביבים בליגה, לא ייתכן שדעת הקהל כלפיו תשתנה ב-180 מעלות". לאנס סטיבנסון בדרך לאירופה?

רויטרס

מאז שהפתיע את ה-NBA וחתם בגולדן סטייט, הדעה הכללית על קווין דוראנט השתנתה ב-180 מעלות. משחקן חביב ואהוד בליגה, הוא הפך בין רגע לאחד הכוכבים השנואים אם לא השנוא ביותר. למרות זאת, מאמן הווריירס סטיב קר מסרב להכיר בסטטוס החדש של כוכבו הטרי. "לחשוב עליו או על סטף קרי כעל נבלים, זה אבסורדי לחלוטין. במיוחד כשמדברים על קווין. אנחנו מדברים כאן על אחד השחקנים הכי חביבים בליגה. הוא אדם נפלא, ומה שהוא עשה עבור הקהילה באוקלהומה סיטי פשוט מדהים".

קר הסכים ש"הנסיבות קצת ישנו את דעת הקהל כלפי דוראנט, אני מניח. אבל זה רק בגלל שהוא בחר לשחק אצלנו וכי הוא חיפש אתגר חדש. אני חושב שיותר מכל דבר אחר הוא פשוט רצה לשחק עם החבר'ה שלנו. הוא אוהב את דריימונד גרין, הוא אוהב את סטף, קליי ואיגודלה. כשנפגשנו איתו בניו יורק הוא התלהב מאוד מהחיבור שיש ביניהם".

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט עם מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
אכן, חביב. דוראנט וקר/AP

* ב'בוסטון גלוב' מדווחים שלאנס סטיבנסון, שהחוזהו בממפיס לא הוארך, שוקל בחיוב לעזוב את ה-NBA ולמצוא אתגר חדש באירופה או סין. מאז שהגיע מהקליפרס במהלך העונה סטיבנסון דווקא הציג יכולת משופרת עם ממוצע של 14.2 נקודות למשחק, אבל נראה שהמנייה שלו בליגה חלשה מתמיד, בעיקר בשל בעיות התנהגות ופציעות מרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully