וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד/באר טוביה: צ'ייס סיימון חתם לעונה הבאה

8.8.2016 / 8:44

הפורוורד (27, 1.98 מ') האמריקאי שעל הסיכום עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לקבוצה של מאיר טפירו. רשם בעונה שעברה 11.5 נקודות למשחק במנרסה מהליגה הראשונה בספרד

שחקן מכללת דטרויט צ'ייס סיימון. AP
חיזוק מעניין. סיימון/AP

מכבי אשדוד הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי צ'ייס סיימון, שעל הסיכום העקרוני איתו אמש פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בקבוצה עשו מאמצים גדולים כדי לצרף את השחקן, שהקריירה שלו נמצאת בעלייה, והחתמתו מקרבת את מאיר טפירו לנעילת הסגל לקראת העונה הבאה.

סיימון (27, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת דטרויט משנת 2012, שם שיתף פעולה בצורה מוצלחת עם איליי הולמן. את עונת הבכורה שלו מחוץ לארצות הברית פתח באריס סלוניקי, אך בשל מצוקה כלכלית של המועדון עבר לשיאולאיי הליטאית. בעונת לאחר מכן חתם בטרנוברזג מהליגה הראשונה בפולין, היה מהטובים בקבוצה, ועבר לאנוויל וולוקלבק החזקה. בעונה שעברה השתדרג וקיבל חוזה במנרסה הספרדית, בה רשם 11.5 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של מאיר טפירו באשדוד כולל נכון לעכשיו את אד דניאל לצד הישראלים יפתח זיו, אדם אריאל, ג'ייק כהן ובן אלטיט. במועדון עושים מאמצים על מנת לצרף גארד ישראלי נוסף, לאחר שאייל שולמן בחר לחתום בקרית גת למרות שסיכם בקבוצה. המועמד המוביל להחליפו באשדוד הוא נמרוד טישמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully