וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' מרוצה: "זה כנראה המועדון הכי גדול ששיחקתי בו"

החלוץ הבלתי נגמר כבש את שער הניצחון של מנצ'סטר יונייטד ב-1:2 על לסטר סיטי בגביע הקהילה: "הגעתי לכאן בשביל התארים, קורה כאן משהו גדול". מוריניו: "הניצחון מוקדש לוואן חאל. זלאטן יהיה דומיננטי יותר בהמשך". וגם: למה ברשת לועגים למאטה?

רויטרס

מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה ברגל ימין. הערב (ראשון) ניצחו השדים האדומים 1:2 את לסטר סיטי וזכתה בתואר הראשון לעונה זו, כשהניפה בסיום המשחק את גביע הקהילה. את שער הניצחון כבש החלוץ הבלתי נגמר וקבלן התארים, זלאטן איברהימוביץ', שקטף את התואר ה-31 בקריירה שלו (כולל שני התארים עם יובנטוס).

"אני רוצה להקדיש את הניצחון ללואי ואן חאל", אמר ז'וזה מוריניו. "אם לא הוא לא היינו חוגגים פה היום. הוא זה שזכה בגביע האנגלי ודאג שנתמודד במשחק הזה, ולכן מגיעות לו מילים טובות. מדובר בניצחון חשוב, אבל הדרך שלנו עוד ארוכה. חמש הדקות האחרונות היו סיוט עבורי, אבל אני שמח שזה נגמר בצורה טובה".

המיוחד דיבר על איברהימוביץ': "הוא יהיה עוד יותר דומיננטי כשהוא ישחק בתוך הרחבה. הוא לא שחקן שיכול לשחק 50 מטרים מהשער, הוא צריך את החברים שלו כדי שיעזור לו להיות מסוכן".

"קורה כאן משהו גדול", אמר זלאטן. "אנחנו רק בהתחלה, אבל זה נראה טוב. התחלנו ברגל ימין. מרגיש טוב לזכות בתואר נוסף. הגעתי לכאן כדי לזכות בתארים נוספים, ואני מקווה שנמשיך לקטוף כאלו גם בהמשך. שיחקנו נגד קבוצה טובה, מאורגנת ומאוזנת. מוריניו מאמן מצוין, הוא עושה הכול בשביל לנצח. מדובר ככל הנראה במועדון הכי גדול ששיחקתי בו, היחיד שמשתווה למילאן".

הקשר הספרדי, חואן מאטה, שנכנס כמחליף בדקה ה-63, הוחלף בתוספת הזמן, ובממלכה תוהים על פשר הדבר. בטוויטר מצאו לא מעט הסברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully