וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי אלן במשא ומתן עם בוסטון ומילווקי: "יהיה מרגש לסגור מעגל"

הצלף האגדי בן ה-41, ששיחק לאחרונה לפני שנתיים, רוצה לחזור לעונת פרישה ומועמד לשתי הקבוצות בהן כיכב בעבר: "אני עדיין יכול לתרום". במקביל, ספייק לי מנסה לשכנע אותו לעבור לניקס

ריי אלן שחקן מיאמי היט. AP
הוא חוזר? ריי אלן/AP

שנתיים עברו מאז שריי אלן שיחק ב-NBA בפעם האחרונה, ומאז נפוצו אחת לכמה חודשים שמועות על קאמבק אפשרי. אבל כעת האפשרות שהצלף האגדי יחזור לליגה הטובה בעולם נראית מציאותית מתמיד. בארצות הברית מדווחים הלילה (בין שבת לראשון) שאלן, בן 41, מנהל מגעים עם בוסטון ומילווקי, שתי קבוצות בהן שיחק בעבר. מאוחר יותר אלן אישר את הדברים וסיפר ש"הייתי שמח לחזור לאחד משני המקומות האלה, אם זה יסתדר. יהיה מרגש לסגור מעגל. שתי הקבוצות טובות. אני לא מחפש בהכרח קבוצה לאליפות או קבוצה חלשה, אני רק רוצה לחזור ל-NBA ולהגיע לקבוצה שאני יכול לתרום בה אפילו קצת".

הסגל של בוסטון כולל נכון לעכשיו לא פחות מ-18 שחקנים, אבל הם עדיין מחפשים גארד עם ניסיון, בעיקר משום שהשחקנים הכי מבוגרים בקבוצה נכון לעכשיו עם אל הורפורד וג'ראלד גרין בני ה-30.

גם הניקס עשויים להיות יעד אטרקטיבי עבור אלן. האוהד המפורסם ביותר של הניקס, ספייק לי, ביים בעבר סרט בו אלן כיכב, ועל פי דיווחים בתפוח הגדול מנסה לשכנע אותו להצטרף לקבוצה. אלן, אחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה, הוא מלך השלשות של הליגה בכל הזמנים. הוא זכה בשתי אליפויות ונבחר 10 פעמים לאולסטאר. בארצות הברית טענו שלמרות שלא שיחק שנתיים, הוא שמר על כושר משחק והתאמן אחת ליומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully