וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראליה במסר לבניון: "מצפה לך גיהנום בפוליוד, אבל אצלי תתקבל בברכה"

שחקן העבר של מכבי חיפה מחכה לחברו הטוב ("בחיפה היינו בלתי ניתנים להפרדה, הוא הכדורגלן הישראלי הכי טוב בעשור האחרון"), מחמיא לקרויף ("עושה עבודה גדולה") ומזהיר את היידוק ("מכבי תל אביב קבוצה פנומנלית")

ניב אהרונסון

היידוק ספליט תנסה לשמור הערב (ראשון) על מאזן מושלם בליגה הקרואטית כשתארח את איסטרה במחזור הרביעי (והמשחק השלישי שלה). אבל עם כל הכבוד לזירה המקומית, הראש של הקבוצה נמצא במפגש הכפול עם מכבי תל אביב, בפלייאוף על העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

וכדי להתכונן כראוי למפגש, בתקשורת הקרואטית פנו למומחה שמכיר היטב את הכדורגל הישראלי: ננאד פראליה. קשר העבר זכה עם מכבי חיפה בשתי אליפויות בתחילת שנות ה-2000, אבל בקרואטיה מזוהה בעיקר עם היידוק ספליט, במדיה שיחק בשלוש קדנציות שונות וזכה בדאבל אחד ועוד שלוש אליפויות.

"אני מכיר את הכדורגל הישראלי, מכבי תל אביב היא קבוצה פנומנלית", החמיא פראליה. "הלוואי שהיינו מקבלים יריבה אחרת. הם איבדו שחקן מרכזי כמו זהבי, אבל גם הגיע אליהם שחקן ענק - לטעמי הכדורגלן הישראלי הכי טוב בעשור האחרון - חברי יוסי בניון. בחיפה היינו בלתי ניתנים להפרדה, אם כי היום אנחנו כבר לא בקשר יומיומי. הוא היה צעיר ואחר כך עבר לספרד ולאנגליה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ג'ורדי עושה עבודה גדולה". פראליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פראליה הוסיף בנוגע לבניון: "שמרנו על קשר כל הזמן, גם נפגשנו באביב האחרון כשנבחרת ישראל הגיעה לשחק באוסייק. עכשיו אני אגיד לו: 'יוסי, מצפה לך גיהנום בפוליוד, אבל אתה בהחלט תתקבל בברכה אצלי בספליט'. תמיד הזמנתי אותו לבקר, אבל הפעם אני מקווה שאוכל גם להראות לו את העיר היפה שלנו. סיפרתי לו על האווירה המדהימה שיוצרים האוהדים באצטדיון פוליוד והוא תמיד הקשיב בעיניים כלות. עכשיו תהיה לו הזדמנות לחוות זאת בעצמו. הוא עשה מעבר בין שתי היריבות הכי גדולות, זה כאילו מישהו יעבור אצלנו מהיידוק לדינמו זאגרב".

על מכבי תל אביב אמר: "אולי זו לא יריבה אטרקטיבית, אבל צריך להתייחס אליה ברצינות. מכבי תל אביב יריבה מסוכנת, ג'ורדי קרויף עושה שם עבודה גדולה. הם זכו בשלוש אליפויות רצופות לפני שאיבדו את התואר לבאר שבע, שזו קבוצה שהדיחה עכשיו את אולימפיאקוס. אל תיקחו את המשחק הזה כמובן מאליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully