וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ליברפול הביסה 0:4 את ברצלונה בוומבלי

שבוע לפני פתיחת הפרמיירליג, הרדז חגגו עם שערים של מאנה (15), מסצ'ראנו (עצמי, 47), אוריגי (48) וגוריץ' (92), סוארס זכה לתשואות מאוהדי האקסית. שער בכורה לגאיטאן בניצחון אתלטיקו

AP

טורניר ההכנה לעונת הכדורגל, ה-ICC, מתקרב לסיומו והערב (שבת) הביסה ליברפול באצטדיון וומבלי בלונדון את ברצלונה 0:4 מוחץ.

המייטי רדז, שבמשחקם האחרון בהכנה הפסידו לרומא, ייפתחו את הפרמיירליג בעוד שמונה ימים עם משחק ענק אצל ארסנל והם בהחלט נראים מוכנים, בעוד אלופת ספרד, שכבשה רביעייה נגד לסטר באמצע השבוע, הציגה הגנה איומה ותצטרך להתעורר לקראת הסופרקופה הספרדית בעוד שבוע.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול ליברפול. AP
החמצה גדולה למסי/AP

סאידו מאנה כבש את הראשון לאנגלים, בדקה ה-15, אחרי מהלך קבוצתי מצוין שהסתיים עם בישול של אדם ללאנה ובעיטה לרשת הגבוהה של מארק אנדרה טר סטגן. ליברפול פתחה בסערה את המחצית השנייה, כאשר בדקה ה-47 כדור רוחב לכיוון ג'ורדן הנדרסון הפך לשער עצמי של חאבייר מסצ'ראנו ודקה בלבד לאחר מכן, דיבוק אוריגי קיבל כדור מצוין במתפרצת ושם את השלישי.

הרכש לוקא דין זכה לדקות ראשונות במדי ברצלונה, ליאונל מסי בעט רק לקורה ממצב קורץ והרבה להחמיץ וגם לואיס סוארס נותר מתוסכל מול חבריו לשעבר, אך זכה לתשואות רמות כאשר הוחלף בדקה ה-75. ממש בשניות הסיום, מרקו גוריץ' הצעיר כבש שער יפהפה בנגיחה חכמה והשלים 0:4 ענק לליברפול.

* בזמנו שבנו משתתף במדי ארגנטינה באולימפיאדה, דייגו סימאונה התארח באיטליה והוביל את אתלטיקו מדריד לניצחון 0:2 על העולה החדשה לסריה א', קרוטונה. בתום מחצית ראשונה מאופסת ערך הארגנטינאי שישה חילופים, כאשר בין העולים לדשא היו גם יאניק קראסקו וניקולאס גאיטאן, ובחלוף 14 דקות השילוב הסתיים הסתיים בשער הבכורה של חלוץ הרכש החדש. דיוגו ז'וטה בן ה-19, שעלה גם הוא כמחליף, כבש את השני בתוספת הזמן.

* קריסטל פאלאס גברה 1:3 על ולנסיה. קונור וויקהאם כבש צמד במחצית הראשונה (10, 37) ומילה ידניאק הוסיף פנדל מדויק (70), לפני שאוג'ני ולדרמה שחתם לאחרונה אצל העטלפים צימק (82) לקבוצה של פאקו אייסטרן.

* אספניול ניצחה את אברטון 0:1 מפנדל מוקדם של לאו בפטיסטאו (5).

* פורטו גברה על ויאריאל 0:1. החלוץ אנדרה גומס בן ה-20 כבש את שער הניצחן כבר בדקה ה-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully