וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון החתימה זר נוסף, הפורוורד דריון אטקינס

5.8.2016 / 19:25

הקבוצה של דן שמיר ממשיכה להתחזק לקראת עונת 2016/17 והודיעה על החתמתו של הפורוורד הצעיר (23, 2.03 מטר). דן שמיר: "שמח שהצלחנו להשלים סגל שחקנים עם הרבה פוטנציאל ומחכה לעונה"

דאריון אטקינס שחקן הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
אטקינס וקבלת הפנים שהכינה לו הפועל חולון/אתר רשמי, הפועל חולון

הפועל חולון הודיעה הערב (שישי) על החתמת זר נוסף, הרביעי שלה, לקראת עונת 2016/17. הפורוורד דריון אטקינס (23, 2.03 מטר) חתם על החוזה ומצטרף לסגל של חולוניה. אטקינס הוא בוגר מכללת וירג'יניה ונחשב לשחקן הגנה קשוח ונבחר ב-2014/15 לשחקן ההגנה של השנה ב-ACC כשהוא מעמיד ממוצעים של 7.6 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-23 דקות. בעונה שעברה שיחק הפורוורד הצעיר בווצ'סטר ניקס מליגת הפיתוח והעמיד מספרים של 12 נקודות, 10.2 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-1.8 חסימות ב-28 דקות בממוצע למשחק.

מאמן חולון דן שמיר התייחס להחתמה החדשה ואמר: "אחרי קיץ שהתחיל עם הרבה סימני שאלה אני שמח שהצלחנו להשלים סגל שחקנים עם הרבה פוטנציאל שאני מחכה כבר להתחיל לעבוד איתו. דריון הוא שחקן קבוצתי שייתן לנו נוכחות בצבע בשני צידי המגרש ואני בטוח שהוא יתרום לנו רבות".

הסגל של חולון כולל את הזרים קאליף וויאט, ג'יימס בל ופול דילייני לצד אטקינס, כשהישראלים של דן שמיר הם גוני יזרעאלי, שלומי הרוש, רועי הובר, טל זך ואלכס צ'וברביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully