וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי חזר, מכבי נתניה סיימה ב-1:1 מול הפועל ניר רמת השרון

הקשר הוותיק חזר למגרשים אחרי שנה והיה שותף במשחק של קבוצתו בגביע הטוטו. בני לוד ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה, הפועל רמת גן עם 2:3 מול בית"ר תל אביב רמלה, שעריים - הפועל ירושלים 0:1

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
כמה שהתגעגענו לשמאלית האימתנית שלך. תהיה בריא. ערן לוי/מגד גוזני

המחזור הראשון בגביע הטוטו של הליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם ארבעה משחקים מבתים ב', ג' ו-ד'. מכבי נתניה סיימה ב-1:1 מול עירוני רמת השרון בבית ב'. בבית ג', הצליחה בני לוד לנצח 1:3 את הפועל פתח תקוה, הפועל רמת גן גברה על בית"ר תל אביב רמלה 2:3. בבית ד' מכבי שעריים ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים.

בית ב'

הפועל ניר רמת השרון - מכבי נתניה 1:1

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' רשמה בכורה רשמית לעונת 2016/17 ועלתה בהרכב שכולל כמה שמות מוכרים מאוד, כמו ערן לוי, שחזר אחרי שנה וחודש, רביד גזל, אמייה טגה ואחרים. למרות זאת, מכבי נתניה לא הצליחה לנצח וסיימה רק עם נקודה. דידייה קוגבניה העלה את נתניה ליתרון בדקה החמישית, גל מאיו איזן בדקה ה-15.

בית ג'

בני לוד - הפועל פתח תקוה 1:3

הקבוצה של אסף נמני פתחה את העונה החדשה בצורה לא אופטימלית. שיח יוסף מוסטפא (40), מירוסלב אנטונוב (54) ודן בוסקה (59) כבשו ללוד, שגיב כהן הוותיק צימק בדקה ה-91.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל רמת גן 3:2

האורדונים פתחו את העונה כמו שצריך עם ניצחון חוץ דרמטי. מייקל סיטון כבש צמד לזכות הפועל רמת גן (10 ו-71) ואקס מ.ס. אשדוד ישראל ראש (17) השלים בפנדל. אנתוני לוקסה (60) ורוסלן ברסקי (83) כבשו לטובת המפסידה, יגיל ביטון הורחק שם בדקה ה-16.

בית ד'

מכבי שעריים - הפועל ירושלים 0:1

הפרויקט השאפתני של הקבוצה מרחובות נראה טוב, לפחות היום. שעריים ניצחה בזכות שער של ממאדו צ'אם בדקה ה-29 והשיגה שלוש נקודות במשחק הראשון שלה ב-2016/17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully