וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארגנטינה: באוסה ינסה לשכנע את מסי לחזור לנבחרת

האם הקאמבק קרוב? ב"אולה" הארגנטינאי טוענים שהמאמן החדש של האלביסלסטה ימריא לברצלונה בשבוע הבא במטרה להיפגש עם מסי ולנסות לשכנע אותו לחזור בו מהפרישה ולחזור למשחקי המוקדמות

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
בדרך חזרה לנבחרת? מסי/GettyImages

האם מינויו של אדגרדו באוסה למאמן נבחרת ארגנטינה יסלול את דרכו של ליאו מסי בחזרה לנבחרת האלביסלסטה? ב"אולה" הארגנטינאי מדווחים הבוקר שבאוסה ימריא לברצלונה בשבוע הבא כדי להיפגש עם הכוכב וינסה לשכנע אותו לחזור ללבוש את מדי הנבחרת.

כזכור, מסי הודיע על פרישה מהנבחרת אחרי ההפסד לצ'ילה בגמר הקופה האחרון, אך על פי הדיווחים באוסה מאמין שיצליח להחזיר את ה"פרעוש" לנבחרת עוד לפני המשחקים בספטמבר במוקדמות המונדיאל מול אורוגוואי ו-ונצואלה. באוסה טען ביום שלישי בראיון ל"פוקס ספורטס" כי לא נוצר קשר עם מסי או עם משפחתו, אך בארגנטינה טוענים שאחרי שבאוסה יחתום רשמית על החוזה שלו בנבחרת, המשימה הראשונה שלו תהיה לשכנע את מסי לחזור ולהוביל את סגנית אלופת העולם במונדיאל ב-2018 ברוסיה.

מסי, שנמצא כעת עם ברצלונה בהכנות לעונה החדשה בארה"ב, רשם 113 הופעות במדים הלאומיים והבקיע 55 שערים. מסי זכה עם הנבחרת במדלית זהב אולימפית ב-2008, אבל הפסיד עמה בשלושה גמרים של הקופה אמריקה וגם בגמר המונדיאל לפני שנתיים מול גרמניה בברזיל.

מאמן נבחרת ארגנטינה אדגרדו באוסה. GettyImages
ייפגש עם מסי. באוסה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully