וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאריונה: "זהבי? שחקן מצוין, אעשה הכל כדי שלא יתגעגעו אליו"

5.8.2016 / 8:14

הארגנטינאי כבש שער בכורה במדי מכבי תל אביב ומכוון גבוה. במועדון פרגנו לאיגייבור: "יכול היה לכבוש שלושער, הביקורת נגדו לא מוצדקת". גולדהאר ירוויח 2.4 מיליון יורו אם יעבור לבתים. יואב זיו יעבור ללאומית?

ניב אהרונסון
אוסקר סקאריונה שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
רף גבוה. סקאריונה/מגד גוזני

"ערן שחקן שחקן מצוין, הכרנו עוד לפני. מבחינתי, אעשה את המקסימום כדי שלא יתגעגעו אליו". כך אמר קשר מכבי תל אביב אוסקר סקאריונה אמש (חמישי), לאחר הניצחון 1:2 על פנדורי שהעלה את מכבי תל אביב לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. במכבי תל אביב דיברו אתמול על הדמיון הרב בין שני השחקנים. סקאריונה נשאל האם הוא מרגיש שכמו במקרה זהבי, יוכל לכבוש מספר גדול של שערים בקבוצתו הנוכחית: "אנסה, זאת אחת המטרות. מקווה שאצליח לעשות את זה", אמר והוסיף: "זה תמיד נחמד להבקיע שער ניצחון ולנצח. הקבוצה שיחקה טוב, ניסינו לשלוט בכדור והצלחנו. אני מאמין שבעוד שבועיים או שלושה אראה הרבה יותר טוב".

עוד בנושא:
מכבי ת"א בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית אחרי 1:2 מול פנדורי
מכבי תל אביב תפגוש את רוזנבורג? כל האופציות לקראת ההגרלת
שוטה ארבלדזה: "היריבה הבאה? אשמח לחזור הביתה לגאורגיה"

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם אוסקר סקאריונה. מגד גוזני
במכבי תל אביב מתלהבים. סקאריונה חוגג עם בן בסט/מגד גוזני

במכבי תל אביב היו מרוצים מנוסא איגייבור, שלמרות הביקורת אותה ספג בחודשים האחרונים גם אתמול הוא סיים עם כדור ברשת. "נוסא יכל לכבוש אתמול שלושער", אמר אחד השחקנים בסיום וספק התלוצץ: "עד עכשיו הוא כובש בכמויות של ערן (זהבי). ברור שהביקורת נגדו לא הייתה מוצדקת". אחרי הצמד מול גוריצה והשערים בשני המשחקים מול פנדורי, לניגרי כבר ארבעה שערים רק בשלב המוקדמות. גם בעונה שעברה כבש איגייבור שני שערים, אך זה קרה במוקדמות הצ'מפיונס מול היברניאנס. שחקן נוסף שזכה למחמאות היה דור מיכה. מי שלא ימשיך עם מכבי תל אביב העונה הוא יואב זיו. במועדון הודיעו לשחקן כי הוא אינו בתוכניות לעונה הבאה. המגן מחזיק במספר הצעות מהליגה הלאומית, ומתלבט האם לשחק בליגת המשנה בעונה הבאה. גורמים במכבי נתניה היו רוצים שהמגן, שמחזיק בהצעות נוספות, יצטרף. סקאריונה דיבר על שוטה ארבלדזה ואמר: "הוא דורש שהקבוצה תשחק מהיר, שתתקוף כל המשחק. זה מה שאנחנו עושים. הוא ווינר, משחק כדורגל התקפי וננסה לעמוד בדרישות שלו".

בעקבות ההעפלה לשלב הבא, מכבי תל אביב הרוויח כ-630 אלף יורו מאופ"א. אם תעבור את השלב הבא, היא תקבל 2.4 מיליון יורו וכל נקודה נוספת תעניק לה עוד 120 אלף. אם תודח, תקבל עוד 230 אלף. ביציאה מהמתחם בנתניה אמרו אתמול שחקנים בקבוצה כי הם מעדיפים לקבל הגרלה נוחה בשלב הפלייאוף. היום בשעה 14:00 תיפתח ההגרלה. שוטא ארבלדזה אמר אתמול כי היא רוצה לחזור לגיאורגיה, שם מחכה לו דינמו טביליסי, אך למועדון יש עוד לא מעט אופציות שתוכל לעבור. היידוק ספליט הקרואטית, ברונדבי הדנית (הדיחה את הרטה ברלין), גבאלה האזרית (הדיחה את ליל), ארוקה הפורטוגלית וגם רוזנבורג, אסטנה, אסטרה ג'ורג'ו והכוכב האדום מחכות לה בשלב הבא. "אף משחק לא יהיה קל, אבל נגיע ונעשה את המקסימום. חשוב שאחרי ההופעה בצ'מפיונס בעונה שעברה, גם העונה נהיה בשלב הבתים", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully