וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: פציעה מזעזעת למנז, כספי וסטודמאייר בדרך לישראל

הקשר החדש של בורדו איבד חלק מאוזנו אחרי ששחקן לוריין דרך על ראשו, הכוכב הישראלי העלה תמונה עם הרכש של ירושלים וסלבריטאים נוספים לקראת ההגעה ארצה, וגם: המרמה הגדולה של ניגריה "עד גיל 17", כוכבת ה-WNBA יצאה מהארון ושיר צדק עם עקיצה לאולימפיאקוס

צילום מסך

15:40: המרמה של נבחרת ניגריה

נבחרת ניגריה עד גיל 17 נזרקה מאליפות אפריקה לאחר שתשעה מ-11 שחקני ההרכב שלה כשלו בבדיקת הגיל שעברו, ולמעשה היו מבוגרים יותר מגיל המינימום.

seperator

15:21: שחקני ברצלונה נגד הצוות המקצועי ב"כדורגל בועות"

11:00: שיר צדק VS אסטבן קמביאסו

09:15: כוכבת ה-WNBA יוצאת מהארון

אלנה דלה דונה, אחת מכוכבות הכי גדולות של הכדורסל הנשי, שגם זכתה בתואר ה-MVP של הליגה אשתקד הודתה בפומבי לראשונה שהיא מאורסת לאמנדה קליפטון, אישה עמה היא מתגוררת. דלה דונה נמצאת כעת בריו ומתכוננת למשחקי ארה"ב בטורניר האולימפי.

אלנה דלה דונה. GettyImages
יצאה מהארון. אלנה דלה דונה/GettyImages

08:50: עומרי כספי וחברים מגיעים ארצה עם אמארה סטודמאייר

עומרי כספי עורך את הביקור השנתי שלו עם כמה מחבריו לליגה הטובה בעולם וסלבריטאים נוספים כשהפעם מצטרף אליהם גם אמרה סטודמאייר, שחקן הרכש החדש של הפועל ירושלים. הכוכב הישראלי העלה תמונה לאיסטגרם שבה מופיעה המשלחת המכובדת שכוללת גם כמה סלבריטאים מתחומים נוספים.

08:30: ז'רמי מנז עם פציעה מזעזעת בבכורה בבורדו

ז'רמי מנז עבר רק לפני יומיים ממילאן לבורדו וכבר במשחק הבכורה שלו בקבוצתו החדשה מול לוריין, חווה פציעה נוראית אתמול כשאיבד חלק מאוזנו אחרי שדידייה נ'דונג קשר היריבה דרך על ראשו.

הפציעה של מנז (לא לבעלי קיבה רגישה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully