וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הנסיגה מההסכם: Itrader תפצה את בית"ר ירושלים ב-250 אלף שקל

4.8.2016 / 6:43

החברה, שביטלה את הסכם החסות עם הקבוצה לאחר אירועי שרלרואה בשנה שעברה, הגיעה לפשרה. הייסטר ולידור כהן צפויים לפתוח מול ילגבה: "באר שבע הציבה רף גבוה לכדורגל הישראלי". הפרקליטות הגישה בקשת רשות ערר על החלטה בנוגע לאחד מעצורי לה פמיליה

צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: שניר דאבוש

לאחר המהומה שעוררו אוהדי בית"ר ירושלים בשרלרואה בקיץ שעבר, הודיעה חברת itrader כי היא מפסיקה באופן חד צדדי את הסכם החסות עם המועדון. בין הצדדים היה הסכם חסות בסכום שנושק למיליון שקל ובעקבות זאת תבעה בית"ר את החברה בבית המשפט על סכום של כ-780 אלף שקל, יתרת הסכום שלא שולם.

השבוע, עוד לפני הכרעת הדין, הגיעו הצדדים לפיצוי: החברה תשלם לבית"ר כ-250 אלף שקל בהליך פשרה. יש לציין כי בית"ר קיבלה במהלך החלק האחרון של העונה 200 אלף שקל מחברת "יהלומית פרץ" על חסות ראשית כך שבית"ר למעשה ניזוקה פחות ובהכרעת הדין לא יכולה הייתה לקבל יותר מ-580 אלף שקל. בבית"ר, מן הסתם, היו מרוצים מהסיכום.

בית"ר ירושלים - ילגבה: הייסטר תורגל, ולפורט לא ייכלל בסגל

לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים (ימין). ברני ארדוב
יקבל קרדיט ב-11? לידור כהן/ברני ארדוב

בצד המקצועי, הניצחון אמש של הפועל באר שבע נתן הרבה מאוד מוטיבציה לשחקני בית"ר לקראת המשחק הערב. אחד השחקנים אמר: "באר שבע הציבו רף גבוה לכדורגל הישראלי. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה עבור בית"ר היום והיסטוריה הרבה יותר גדולה בסיבוב הבא. אנחנו עולים למגרש כדי לעשות את זה ולעלות לפלייאוף".

לקראת המשחק, המאמן רן בן שמעון בחר שלא לערוך אתמול אסיפה אך לאורך השבוע שוחח עם שחקנים גם בשיחות אישיות בנוגע לפיזיות של הלטבים והצורך לדעת לשמור על קור רוח גם אם המשחק מסתבך. מרסל הייסטר תורגל בהרכב הפותח על חשבון אורי מגבו כאשר עידן ורד צפוי לפתוח בשלישיית הקישור לצידם של קלאודמיר ודן איינבינדר. לידור כהן יקבל את הקרדיט בכנף שמאל. בבית"ר מראים לארסניו ולפורט את הדרך החוצה ולכן הוא לא נכלל בסגל הקבוצה לקראת המשחק.

הרכב משוער: בוריס קליימן, עוז ראלי, חסוס רואדה, דן מורי, מרסל הייסטר, קלאודמיר, דן איינבינדר, עידן ורד, עומר אצילי, לידור כהן, איתי שכטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

פרקליטות המדינה הגישה בקשת רשות ערר לביהמ"ש העליון, על החלטת בית המשפט המחוזי בחיפה בעניין נאור שמואל (22), העצור בפרשת "לה פמיליה". בית המשפט המחוזי קיבל את ערר המשיב שהוגש על החלטת בימ"ש השלום בחיפה, וקבע כי יינתנו לפרקליטות כ-2 ימי עבודה בלבד, עד ל- 5.8.16, להגשת כתב אישום לאחר הצהרת תובע בפרשת לה פמיליה, חרף בקשת הפרקליטות כי יינתנו לה 5 ימים וקביעתו של בימ"ש השלום כי ימים אלו דרושים לה במלואם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully