וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - ילגבה: הייסטר תורגל, ולפורט לא ייכלל בסגל

3.8.2016 / 19:51

המגן עשוי לפתוח במקום מגבו, בקבוצה מראים להולנדי את הדרך החוצה. בן שמעון לקראת הגומלין במוק' הליגה האירופית (ה', 20:00, ספ'1): "יכולים לעשות משהו שלא נעשה פה לפני כן"

סיבוב שלישי, גומליןמחצית04/08/2016
בית"ר ירושלים
    0:2
      ילגבה
      צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: שניר דאבוש

        שבוע אחרי ה-1:1 בחוץ ילגבה הלטבית, תנסה בית"ר ירושלים להשלים מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1 ו-HD) את המשימה ולעלות לשלב פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה של רן בן שמעון תארח בטדי את הלטבים כשכל תוצאה פרט להפסד או תיקו של 2:2 ומעלה, ישלח את בית"ר לשלב הבא. במקרה של 1:1 נוסף, ההתמודדות תלך להארכה.

        בן שמעון בחר שלא לערוך היום אסיפה, אך לאורך השבוע שוחח עם שחקנים גם בשיחות אישיות בנוגע לפיזיות של הלטבים והצורך לדעת לשמור על קור רוח גם אם המשחק מסתבך. מרסל הייסטר תורגל בהרכב הפותח על חשבון אורי מגבו, כאשר עידן ורד צפוי לפתוח בשלישיית הקישור לצד קלאודמיר ודן איינבינדר. לידור כהן יקבל את הקרדיט בכנף שמאל. בבית"ר מראים לארסניו ולפורט את הדרך החוצה והוא לא נכלל בסגל הקבוצה לקראת המשחק.

        הרכב משוער: בוריס קליימן, עוז ראלי, חסוס רואדה, דן מורי, מרסל הייסטר, קלאודמיר, דן איינבינדר, עידן ורד, עומר אצילי, לידור כהן, איתי שכטר.

        - איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
        רוצה להחזיר לבית"ר על ההחמצה במשחק הקודם. שכטר/נועם מושקוביץ

        לקראת המשחק, הגיע מאמן בית"ר רן בן שמעון למסיבת העיתונאים. המאמן אמר: "יש לנו הזדמנות לעשות משהו שעוד לא עשו לפנינו בבית"ר ירושלים. ההזדמנות הזו גורמת לנו לריגוש גדול. אנחנו מרגישים שזו הזדמנות לעשות משהו גדול, אבל במקביל אנחנו יודעים שיהיה קשה. יכול להיות שזה לא יהיה נוצץ, אבל אנחנו נגד קבוצה חזקה וקשה. הביטחון והאמונה העצמית מראות שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק. יש לנו קבוצה טובה ויש לי ביטחון בקבוצה שלי. אני מאמין שיהיה בסדר מחר. עם זאת, אני מרגיש שאחד המקומות המסוכנים הוא זה שברגע בו כולם מסביב חושבים שהכול סגור ויהיה בסדר. יהיה לנו אתגר קשה וחזק. שום דבר לא יבוא בקלות, נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לעלות".

        "אנחנו מתכוננים בתחום הטקטי, אין לי ספק שההכנה החשובה ביותר בתחום המנטאלי היא לבוא דרוכים ומוכנים. אין לי ספק שאנחנו קבוצה טובה יותר. אנחנו דרוכים לקראת האתגר הזה. אנחנו קבוצה איכותית יותר, אבל יש ליילגבה את האיכויות שלה ואנחנו צריכים להתכונן אליה היטב. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במה אנחנו צריכים לעשות. צריכים לחשוב על היתרונות שלנו ולא על מה יקרה בדקה ה-90. צריך שהמשחק הזה יעבור דרכנו ושלא יסתיים בלי שנתאמץ לנצח בו. הצבנו לעצמנו מטרה לנצח בכל משחק. אנחנו רוצים לנצח גם מחר".

        גם החלוץ איתי שכטר הגיע ואמר: "מחכה לנו משחק חשוב מאוד, אנחנו מתרגשים מאוד. אני קורא לקהל הגדול שלנו להגיע ולדחוף אותנו גם בדקות פחות טובות. אנחנו צריכים אותו מחר מהדקה הראשונה, שייקח אותנו קדימה. מצפה לנו משחק נגד קבוצה קשה מאוד, קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. היא העיפה שתי קבוצות ברמה. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה. אנחנו צריכים לבוא דרוכים ומוכנים כדי לנצח.

        "יש התרגשות גדולה סביב המשחק, אבל יש עוד כמה שחקנים שהיו במעמדים האלה. מחר זה משחק שלא יוכרע בדקה הראשונה או העשירית, אנחנו נצטרך להיות מרוכזים במשך 90 דקות. במשחק הראשון יכולתי להכריע את המשחק, החמצתי ואני מקווה שמחר אוכל להחזיר לקבוצה. עברנו שתי קבוצות חזקות, אנחנו ברגע חשוב ויודעים שהזדמנות כזו יכולה לקרות פעם בעשור. אני סומך על החברים שלי ועל האוהדים".

        רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
        בן שמעון מנסה להוריד את הלחץ מהשחקנים/נועם מושקוביץ

        ילגבה מקווה לעשות היסטוריה משלה ולהעפיל לראשונה לשלב פלייאוף כלשהו באירופה. הלטבים זקוקים לניצחון או לתיקו רב שערים, אבל מקבלים חיזוק בדמות חזרתו מהרחקה של הבלם הסנגלי עבדולאי דיאלו, שצפוי גם לשוב להרכב הראשון.

        הרכב ילגבה: קספארס איקסטנס, גינטס פריימאניס, עבדולאי דיאלו, ויטאליס סמירנובס, ואלריס רדיקו, בוריס בוגדאשקינס, ארטיס לזדינש, גלבס קלושקינס, ריוטרו נקאנו, מינדאוגאס גריגרביצ'יוס, אולגס מלאשנוקס.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully