וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הפרישה: הכדורסלן בן רייס יחל בסדרת הרצאות עם סיפורו האישי

הכדורסלן שפרש בגיל 25 אחרי סדרה של פציעות ברכיים יעביר הרצאה בשם "מה הלחץ", ויספר גם על החלטתו לעבור לשחק כדורסל בכסאות גלגלים. ב-16 באוגוסט יעביר הרצאה ביחד עם שופט הכדורסל גילי כהן

שחקן הפועל חולון בן רייס. ברני ארדוב
יספר את סיפורו האישי. בן רייס/ברני ארדוב

עד תחילת העונה שעברה, בן רייס נחשב לאחת התקוות הגדולות של הכדורסל הישראלי. אלא שבמשחק הכנה לעונה, במדי הפועל חולון, הוא קרע את הרצועה הצולבת בפעם השלישית והחליט לפרוש ולסיים את הקריירה בגיל 25. מאז עוסק רייס בתחומים שונים, כולל בניסיון קצר בכדורסל בכסאות גלגלים, ובקרוב יחל בסדרת הרצאות בשם "מה הלחץ" שעוסקת בסיפורו, והגעה עד כדורסל כסאות גלגלים.

"ההרצאה 'מה הלחץ' מספרת את הסיפור האישי שלי", מסביר רייס. "תחילה כהבטחה גדולה דרך הפציעות והשיקומים המתישים, ועד הפרישה שלאחריה הגעתי לכדורסל בכסאות גלגלים, כל זאת תחת לחצים חברתיים שאנו חווים כאנשים וספורטאים בפרט ועל דרך ההתמודדות שלי איתם בזכות כל התהליך שעברתי".

בשבוע הבא יערוך שתי הרצאות - הראשונה ביום שני במחנה של רותם ארליך בהרצליה, והשנייה בירושלים. ב-16 באוגוסט יערוך הרצאה ביחד עם שופט הכדורסל גילי כהן לחברי "קהילת הכדורסל" באולם מישור הנוף בראשון לציון, כשמחיר כניסה יהיה 50 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • בן רייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully